Diskuse

Do naha!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Pro mě neuvěřitelné. Ovšem pěkně napsané.

Jsem odchovanec dovolených u Baltu (kde jinde, že?). Tam jsem hned první den, mrzna v mokrých plavkách pochopil, proč nuda. A se mnou celá rodina. Nic se nám nestalo.

5 0
možnosti

Naopak! Koupání na hambato je mnohem zdravější!

:-)

3 0
možnosti
PK

Připadám si jak před 30 lety v D, kde nikdo moc na plavky při koupání ohled nebral, klopil jsem oči jak .......R^R^R^

0 0
možnosti
JC

Paní Hynková, ohledně té ne-žiletky nemějte obavy. Pro pětapadesátníky to je milá připomínka mládí, kdy s žiletkami neztrácela čas žádná holka ;-)

5 0
možnosti

Z toho si nic nedělejte, podobné pocity má při první návštěvě sauny či nudistické pláže leckdo. To se poddá, když vydržíte. A pak pochopíte, že balit se v sauně do ručníku či prostěradla je neslušné. Na nudistické pláži dokonce zakázané. A až se naučíte užívat si tu volnost a vychutnávat si bezprostřední kontakt nahého těla s horkem, sluníčními paorsky a studenou volbou, už nebudete chtít měnit! :-)

7 0
možnosti
TD

Copak neslušné, ale ono hlavně dost popírá smysl saunování, když tam člověk leze oblečený, ať už do ručníku nebo do plavek...

Jinak absolutní souhlas - není nic otravnějšího, než mít na sobě studené mokré plavky. Plavky jsou vůbec asi nejzbytečnější kus oblečení, jaký kdy lidstvo vymyslelo ;-)

4 0
možnosti
Foto

Článek jsem dočetl jen proto, že jsem nevěřil, že něco tak trapného bude až do konce. Čekal jsem na závěr nějaké zvláštní sdělení, ale nic. Ženská, ty nechoď ani mezi lidi, jestli to nebylo myšleno jako záměrná provokace ;-D;-D

4 12
možnosti
DT

Kam zmizel Váš dnešní článek, který jste vydal ve 14:44? Vy jste tam tu diskuzi neunesl, tak jste ho smazal?

3 1
možnosti
MP

Strašný článek ,do sauny ,na plachetnici na nudapláž S takovým přístupem prosím nechoďte.

7 1
možnosti
TT

Mám takové tušení, že se jedná o fikční příběh v ich-formě. ;-) Byť by byl inspirován skutečným zážitkem. :-)

0 0
možnosti
JB

J16i44ř19í 24B83o15č74e39k

11. 1. 2018 14:28

u doktora a v sauně se nestydí.....

9 0
možnosti

Jo, ale dnes se nějaké holky ani u lékaře nechtějí svléknout, že prý na Nově vyšetřují kašel přes košilku. Nechápu! Jako by zrovna lékař byl zvědav na kdejakou Káču, že? :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2507x
I velké holky mají své problémy....

A že těch problémů umí být požehnaně!