Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Antikarma, už jen za nadpis. A taky adminovi, že takové nicneříkající štěky dá na titulku.

2 0
možnosti
VF

Pane Hlubku, my jsme pod slovem orgán znali naše příslušníky SNB.

3 0
možnosti
PK

No, čekal bych zdrcující kritiku odborníka/budoucího lékaře, nebo nadsázku pataloga..ale ...;-D

1 0
možnosti
MK

Pán to myslel dobře. Nikdo přece nechce kupovat zajíce v pytli. Je dobrý když člověk ví na čem je. No ne? ;-)

6 0
možnosti
TT

Co ty holky furt mají, s tou romanťikou, že. Mě kdyby teda balila nová známost obrázky, jak je při myšlenkách na mě připravená vykonávat cílovou činnost, celkem by mě to i potěšilo. :-)

0 0
možnosti

Když něco trčí do prostoru, tak je vhodné to nějak ukotvit. To už je v tomto případě na Vás, jak to uděláte.

1 0
možnosti
TK

Nechci vám brát iluze, ale v tomto věku už jsou lidé velmi nepřizpůsobiví, netolerantní, mají relativně vysoké nároky, přitom si neuvědomují, jak málo už sami nabízejí, a co hlavně, už nefunguje ta oblbovací chemie mladého a naivního mozku, Takže šance na vztah, tedy na více než cca 3 setkání a případný sex je tak cca 1:1000. Tak vám přeji hodně vytrvalosti. ;-)

A co se týče žen, pokud je muž atraktivní, chytrý a zajištěný a nemá stálou partnerku, pak si hlídá svoji svobodu a když už, tak kdykoli může mít zajíčka, což je pro něj mnohem lákavější. Což je rada i pro vás, jedině naivní mladý zajíček se pustí do vztahu se "zralou" ženou.

9 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Napsala jste moc fajn. Docela jsem se pobavila (ach ta představivost!:-D)

2 0
možnosti
VF

I mě zaujal muž s jizvou. A to takovou, že jsem ji chtěla také. Neslušela by mně, byla přes celé čelo, ale Tarzanovi slušela. Už nemám šest let jak tenkrát, mám čtyřiasedmdesát, ale na Tarzana vzpomínám.

Tak Vám přeji úžasného muže, jak byl můj ideál.;-) (Klidně i bez jizvy.)

2 0
možnosti
JK

:-)hezké, úsměvné. Teda doufám, že to není z praxe, to by pak moc k smíchu nebylo:-(

1 0
možnosti
VK

Skvělé ;-DR^ často to není jednoduché někoho si najít.

1 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2507x
I velké holky mají své problémy....

A že těch problémů umí být požehnaně!