Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když chlap hubne

.....aneb jak jsem svému muži zkazila postavu svým light vařením natolik, že se se muset tvrdě opřít do hubnutí :D

„Bože, já jsem tlustá!“ stojím před zrcadlem, sleduju se a očekávám, že mě Michal uklidní a řekne, že jsem krásná. On se na mě dlouze podívá, zasměje se pod vousy, které si měl již minimálně před týdnem zkrátit: „Znám tě dva roky, za ty dva roky jsi nepřibrala ani deko, i když z toho, co týden co týden tvrdíš, bys musela mít už tři metráky. Koukni na mě, já si stěžuju? A tos ty mi totálně zkazila postavu!“

Dívá se na sebe do zrcadla a já v něm vidím toho kluka, co tenkrát přišel na prvním rande. Nějak jsem si nestihla všimnout, že by tenhle chlap přibral a z něj vyleze, že od první schůzky nabral třicet kilo. Najednou se role otočily. Já přesvědčuju jeho, že je hezký, že se mi líbí a chci situaci zklidnit frází, že tuk nese chuť. To mělo opačný efekt.

Ještě ten den se Michal rozhodne, že se vrátí do kalhot, ve kterých jsme se potkali a že na svatbě, kterou plánujeme na léto, bude zas jak proutek. Po týdnu, kdy opět po mě dojídal zbytky od večeře, protože: „To by se do zítřka zkazilo,“ se můj drahý rozhodne, že na sebe potřebuje pevnou ruku.

Musím ho objednat ke kolegovi lékaři, který se specializuje na hubnutí. Na první sezení musím jít s ním. Když vařím – tak ať vím čím ho krmit! S doktorem se pozdravím a můj drahý už stojí celý rudý na váze. Kouká na mě, jako by říkal - teď mluv. A tak mluvím a ptám se. Připadám si, jak kdybych ho tam dotáhla za límec a nutila ho hubnout.

Přitom je mi jasné, že tím co doktor píše na papír, se plete bič na mě. „A jste tu dobrovolně?“ ptá se doktor Michala, ten neurčitě kývá a říká: „Víc než dobrovolně! Já chci být štíhlý na svatbu.“ Jsem rudá až na zadku, protože je mi jasné, že vypadám jak semetrika, která nutí chlapa strádat, abychom měli pěkný fotky.

„A co Vám nejvíc v mém jídelníčku chybí?“ padne dotaz. „Pivo!“ odpovídá jednoslovně smutně Míša. „No to Vám jen tak nedovolím, přes to nejede vlak!“ říká přísně můj kolega.

„Hubnutí začíná od zítřka!“ prohlásí pevně můj budoucí muž, když přijdeme domů. Do lednice dá pět piv, po té popadne basičku a téměř milostně promluví k jednotlivým lahvím: „uvidíme se na Vánoce, už se na Vás těším!“ S těmito slovy odnese velmi smutně piva do sklepa.

Večer vypil všech pět piv a blaženě usnul a ráno to začalo. „Lásko, kde máme váhu?“ „Lásko, kolik je asi 120 gramů tvarohu?“ „Lásko, ta tvá marmeláda je jam?“ „Lásko, v kolik bude večeře, abych stihnul i tu druhou?“

Takže láska vážila 150 g masa dvakrát denně, dvakrát denně 120 g tvarohu a dvacetkrát denně si vyslechla, jaká je to hubnutí hrůza. A nejhorší začaly být ty pátky.

V pátek večer totiž Miška chodí na jeden, dva, tři až neptej se radši kolik kousků s klukama. A to teď měl zakázáno. Z první hospody se vrátil již v devět večer. Úplně rozhozenej. Byl na pokraji nervového zhroucení. V hospodě si objednal vodu. Z jeho popisu to vypadalo tak, jako by vprostřed Vatikánu vyřvával, že miluje satana.

Další pátek sice o dvě kila lehčí, ale ve stejné depce, raději navrhnul, že pojedeme na víkend k mým rodičům. Co naplat, že ti byli pryč na dovolené, kývla jsem na to, protože jsem věděla, že můj budoucí muž by doma trpěl jak pes při představě, že kumpáni sedí v hospodě a on se může rozšoupnout jen s perlivou vodou.

O tři týdny a pět kilo později jsem v pátek dorazila domů a za deset minut po mě Michal. Letmo mě políbil, naházel na kupu pracovní oblečení a začal se shánět po svých sálových botách. Trochu jsem se bála, že blouzní v horečce, jenže on to byl promyšlený plán.

Když posháněl všechno své sportovní oblečení, tak podruhé v životě sedl na náš rotoped a začal usilovně šlapat. Bylo to tak zuřivé, že jsem se bála, že mi ho strhne. Nevěřícně jsem na něj zírala a nechápala jsem, co se děje.

Šlapal usilovně, po čele mu začínal téct čůrek potu a přitom brblal, jak ho to nebaví, jak je to na prd, že kdo tohle má vydržet. Byla jsem přesvědčená, že se mi v práci porouchal. To, že je můj drahý v pořádku mi došlo, když po mě chtěl, abych mu vygooglila, kolik kalorií má jedna jedenáctka. Když jsem mu to oznámila, zaklel: „No tak to ještě nemám vyježděný ani jedno pivo!“ rozčiloval se a přidal na rychlosti.

Celý rudý, supící se dál vyptával, kolik kilometrů by musel ujet, kdyby si chtěl dát desítku. Musela jsem mu zjišťovat, kolik energie má jaký alkohol. Když po hodině slezl z kola, které bylo rozžhavené do ruda, prohlásil, že má silnou vůli a že stejně pít nebude a vrátí se brzo. Když odcházel, říkal, že jedno pivko by mohl po měsíci ochutnat.

Když se po půlnoci vrátil s opicí za krkem, bylo mi jasné, že chuť byla o něco silnější než vůle. Kolik těch jedenáctek bylo, se asi nedozvím, ale když se ráno po té převážil, slyšela jsem z koupelny něco, že do příštího pátka asi „nežere!“

Do druhého dne se zbavil opice i všech 7 gramů navíc…. A já z těch nervů o šest gramů připrala ….

Teď je otázkou, kdo z nás dvou obleče čí šaty :D

 

Autor: Andrea Bakeš Hynková | středa 22.1.2020 13:25 | karma článku: 28,24 | přečteno: 2062x
  • Další články autora

Andrea Bakeš Hynková

Narozeniny jedné MILFKY

Jeden den z ničeho nic zjistíte, že patříte do kategorie MILF a za několik dní slavíte 31. narozeniny

13.6.2023 v 0:00 | Karma: 7,87 | Přečteno: 268x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Tak já jsem MILFka

Jsou věci, co člověka nikdy o sobě samém nenapadnou. A koho by napadlo, že se o sobě samé něco dozvím na dětském hřišti...

27.4.2023 v 13:40 | Karma: 40,58 | Přečteno: 11326x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Dvě čárky

..............aneb o trochu jiném testování, které probíhalo u nás doma v době koronakrize.....................

27.8.2020 v 15:45 | Karma: 23,10 | Přečteno: 1090x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Kalhotkové fiasko

aneb jaké to je když se celému světu ukážete jen v kalhotkách a pak se do krve pohádáte se samoobslužnou pokladnou...

6.6.2019 v 12:40 | Karma: 29,60 | Přečteno: 2123x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Zlom mu nohu!

Jestli jsem o něčem přesvědčená, je to fakt, že rozumím hokeji, jsem na něj přímo odborník! Jestli je o něčem můj budoucí muž přesvědčen, tak o tom, že hokeji absolutně nerozumím...

24.5.2019 v 12:08 | Karma: 22,36 | Přečteno: 1301x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Maďarský zákon o svrchovanosti dráždí europoslance, mají „vážné obavy“

24. dubna 2024,  aktualizováno  20:25

Nový maďarský zákon o svrchovanosti, který má bránit zásahům zvenčí do národní politiky, v rezoluci...

Ukrajina tajně použila střely dlouhého doletu, nová pomoc vítězství nezaručí

24. dubna 2024  20:19

Ukrajinská armáda už začala používat balistické rakety dlouhého doletu. Tajně jí je poskytly...

VIDEO: Londýnem běhali splašení koně. Zkrvavení vráželi do aut, pět lidí zranili

24. dubna 2024  13:32,  aktualizováno  20:16

Centrem Londýna pobíhalo ve středu pět splašených koní královské kavalerie. Způsobili velký chaos v...

VIDEO: Slovenský pravičák vypustil nad hlavou europoslancům holubici míru

24. dubna 2024  20:09

Krajně pravicový slovenský europoslanec Miroslav Radačovský překvapil přítomné na jednání...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2507x
I velké holky mají své problémy....

A že těch problémů umí být požehnaně!