Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Sexy ass

„Co takhle posunout náš vztah na vyšší úroveň?“ Čekám něco romantického - třeba, že mi nabídne, že si spolu pořídíme bonsai a pokusíme se ji společně nezabít a tak spokojeně kývám a představuju si, jak zaléváme mini borovici.

Z mého botanického snu mě dostane jediná věta: „Skvělý, zítra tě představím rodičům!“

Maličko mi zamrzne úsměv na rtech, čekala jsem malinký krůček a ne že se do posouvání vrhneme rovnou jak kosmonauti z Apolla 11, když vcházeli na Měsíc.

Asi to nebude úplně tak velký skok pro lidstvo, ale při mé vztahové retardaci se to srovnat dá.

Marně pátrám v paměti.  Ale nikde nic a tak mi dochází, že poslední rodiče, co jsem oficiálně potkala, byli kluka z druhé třídy.

Andreo! Táhne ti na pětadvacet, to zvládneš! Povzbuzuju se, když si ráno kupuju troje noviny, abych nastudovala nějaká aktuální témata vhodná k hovoru.

Po přečtení nejsem o moc chytřejší, ale kdyby se chtěli bavit o Babišovi, krizi na Středním východě nebo o tom, jak to právě vypadá s tím anglickým fešákem na French Open, jsem připravená.

Sakra jak se dělá dojem na rodiče? Chci si vzpomenout na nějakou radu z dámského časopisu, co jsem ve 14ti kradla mamce, abych načerpala všechny důležité  informace do života.

Probůh co se tam tak psalo, proč si zrovna teď dovedu vybavit jen články o libidu, o tom, že jít na tantrickou masáž není ostuda, o tom, jak milovat svou celulitidu, jak se zbavit celulitidy, o dietách, příběh ženy, co léta využívá služeb gigola, článek s nadpisem, který se mi vryl do paměti a hlásal Tipy gayů pro sex s heterosexuálem, ale nic o prvním setkání s rodiči.

Tak zoufalá, že bych to googlovala nejsem! Možná.. možná jsem :D.

Takže ok, usrkávám horký čaj. Mám být decentní, usmívat se, být přirozená, nedat na sobě znát nervozitu.. Jsou to tak univerzální rady, že článek by se klidně mohl jmenovat Jak nebýt nervózní na návštěvě u gynekologa.  

Kašlu na to, budu okouzlující! Jako vždycky.

Ale v těhlech šatech asi ne – moc velký výstřih, modrý jsou moc krátký, zas ty ke kolenům si brát nebudu, abych nevypadala, že jsem starší a ta obepnutá sukně – neblázni, dyť bys byla jako nahá.

Dochází mi, že takovéhle přípravy jsem neabsolvovala ani před prvním rande s jejich synem. Tenkrát mi přípravy daly přesně 20minut. Teď tady čtu sportovní rubriku a ve stahovacím kombiné pobíhám po ložnici, na jejíž podlaze leží půlka mého šatníku.

A musím uznat, že přípravy stály za to, protože teď když to píšu, v županu s dokonalými vlasy, dochází mi, že dojem jsem zanechala a určitě nezapomenutelný.

Nejdřív jsem zabořila v restauraci své jehly do hlubokého koberce, zavrávorala jsem a hodila jsem takovou rybičku, že za celou svou volejbalovou kariéru se mi takováhle nepovedla.

Ze země mě sbírala celá rodina. Následně jsem si objednala červené víno a to jsem jedním šikovným pohybem vylila jeho taťkovi na košili.

Své decentní bílé krajkové šaty jsem si pokecala hořčičnou omáčkou.

Nešikovnost jsem chtěla zakrýt chytrou konverzací a tak jsem chtěla prodat své nově nabyté informace z tenisu a prohlásila se za odbornici přes antukové kurty.

Bohužel se ukázalo, že jeho maminka je bývalá tenistka a já četla jen články, u kterých byly fotografie sexy tenistů, zaměřit se na ženskou část mě ani nenapadlo a tak jsem půlku rozhovoru jen kývala a modlila se, aby nepadla nějaká otázka, protože mou nejoblíbenější teniskou by mohl být tak maximálně Federer.

A jako vrchol všeho, jsem si odskočila pokusit se redukovat flek na svých šatech a při té příležitosti, jsem si povytáhla punčocháče.

To, že jsem si cíp šatů strčila pod pas punčoch a tak si délku sukně zkrátila na polovinu, jsem zjistila, až když jsem hrdě a velmi sebevědomou chůzí nakráčela zpět do restaurace.

Hlavně, že jsem si tak dlouho vybírala přiměřené šaty, když jsem si pod ně vzala svítivě růžové kalhotky, které měly na zadku napsáno Sexy ass…

 

 

Autor: Andrea Bakeš Hynková | čtvrtek 26.5.2016 18:39 | karma článku: 31,12 | přečteno: 3743x
  • Další články autora

Andrea Bakeš Hynková

Narozeniny jedné MILFKY

Jeden den z ničeho nic zjistíte, že patříte do kategorie MILF a za několik dní slavíte 31. narozeniny

13.6.2023 v 0:00 | Karma: 7,87 | Přečteno: 268x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Tak já jsem MILFka

Jsou věci, co člověka nikdy o sobě samém nenapadnou. A koho by napadlo, že se o sobě samé něco dozvím na dětském hřišti...

27.4.2023 v 13:40 | Karma: 40,58 | Přečteno: 11327x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Dvě čárky

..............aneb o trochu jiném testování, které probíhalo u nás doma v době koronakrize.....................

27.8.2020 v 15:45 | Karma: 23,10 | Přečteno: 1092x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Když chlap hubne

.....aneb jak jsem svému muži zkazila postavu svým light vařením natolik, že se se muset tvrdě opřít do hubnutí :D

22.1.2020 v 13:25 | Karma: 28,24 | Přečteno: 2064x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Kalhotkové fiasko

aneb jaké to je když se celému světu ukážete jen v kalhotkách a pak se do krve pohádáte se samoobslužnou pokladnou...

6.6.2019 v 12:40 | Karma: 29,60 | Přečteno: 2124x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Auto vyjelo z vozovky a srazilo tři lidi. Žena zemřela, dvě vnučky jsou zraněné

2. května 2024  16:40,  aktualizováno  3.5 12:38

Osobní auto srazilo dnes odpoledne v Čáslavicích na Třebíčsku ženu a dvě děti. Žena srážku...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  13:19

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

U nás cyklostezky, v Polsku dálnice. Využít dotace EU jsme vždy nezvládli, říká expert

4. května 2024

Premium Od vstupu Česka do Evropské unie uplynulo 1. května 20 let. Jak tu dobu zhodnotit? Podle politologa...

Alijev má majetek i u vás, EU zavírá oči, říká novinářka o korupci v Ázerbájdžánu

4. května 2024

Premium Leyla Mustafajeva je prozatímní šéfredaktorkou ázerbájdžánského protikorupčního serveru Abzas...

Auto za tahačem s tankem zastavilo. Už ale ne kamion, který osobák sešrotoval

4. května 2024  9:48,  aktualizováno  19:54

Při nehodě tří aut zemřel na dálnici D1 mezi Bohumínem a Polskem jeden člověk, další dva jsou...

Lepru mezi sebou ve středověku šířili lidé a veverky, tvrdí studie

4. května 2024  19:40

Lepra se ve středověké Anglii přenášela mezi lidmi a veverkami. Zjištění podporuje teorii, že při...

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2507x
I velké holky mají své problémy....

A že těch problémů umí být požehnaně!