Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Chovejte se jako muž

„Měla byste vědět, co Vás vzrušuje! Znát a umět nahlas říct své nejtajnější představy a zároveň umět přesně popsat jak Vám pomůže roztát jako kostka ledu na poledním slunci.“ Dík této radě vím, že mám muži na třetí schůzce – ani omylem dřív (jsem přece jenom stále ještě cudná žena) – říct, že jestli mě chce udělat dobře, tak stačí, aby otevřel víno, nalil mi plnou sklenici a nesmál se mi, až si dám salát, který obsahuje víc sýru než zeleniny a zajím to sacharidovou bombou, co se mi vrazí přímo do pozadí – třeba těstovinami. 

Ač si myslím, že mě ještě neopustily poslední zbytky mé inteligence, jsem závislá na článcích z ženských časopisů a internetových portálů pro ženy.

Po té, co jsem si utřídila své myšlenky ohledně svého uspokojení, vrhla jsem se na další výzvě vstříc.

„Muži si v posteli umí užívat daleko víc než ženy! Víte proč? Denně se koukají kolem sebe na všechny krásné dívky a představují si s nimi nejrůznější věci. Zkuste zlepšit svůj milostný život! Zkuste se celý den chovat jako chlap!“

Přesně tohle hlásali v tom článku a vzhledem k tomu, že můj milostný život v tu dobu připomínal squash, i když bez protihráče, takže horší už to být ani nemohlo, říkala jsem si, proč to nezkusit.

Po dlouhé době jsem si vzala ven dioptrické brýle a jako vždy jsem nestíhala a tak jsem si vzala mrkev do ruky a vyběhla. Když jsem zamykala, strčila jsme si zeleninu do úst, protože jsem potřebovala volné ruce.

Za mými zády se v tu chvíli otevřely dveře a slyšela jsem familiární „Čau!“ souseda, kterého prakticky vůbec neznám, jediné, co o něm vím, je fakt, že nesnáší košile, trička a povětšinou i kalhoty.

Do toho osudného dne jsem vždycky stydlivě sklonila zrak, ale dnes žiju jako chlap, to znamená, že hrdě zvednu zrak a podívám se na tělo toho Adonise.

Přece jsem dospělá. Nahých chlapů jsem už viděla! A tenhle má navíc spodní prádlo.  

Zapomněla jsem, že se mám chovat jako pán lidstva a ne jako stydlivá rdící se a uculující puberťačka a zrudla jsem při pohledu na jeho obnažené tělo.

S plnou pusou jsem vypískla něco jako pozdrav a s pletí v barvě vyzrálého rajčete jsem se nenápadně a rychle dekovala k výtahu.

Bohužel se ukázalo, že si jede dolů vyzvednout poštu. Zmáčkla jsem tlačítko, co mě mělo dovést do přízemí a svůj zrak jsem upírala na špičky svých bot.

Mezi rty jsem neustále svírala mrkev a lovila v kabelce mobil, abych mohla předstírat, že něco dělám a proto se s ním nebavím.

Z kabelky jsem místo mobilu vylovila pouze rtěnku, kterou jsem už měsíc hledala, balík papírových kapesníků, svou plyšovou krysu a když jsem rukou zavadila o cosi amorfního, co by v mé kabelce rozhodně nemělo, co dělat, radši jsem s hledáním skončila.

Raději jsem konečně osvobodila mrkev ze sevření mých rtů.

Rychle jsem chroupala.

A myslela na to, na co myslet, abych chytla nějakou normálnější barvu a zapomněla na to, jak se stydím.

Jak moc stydlivý člověk jsem. Ale jediné, co mi běhalo v hlavě, byl zážitek ze sauny, kde se úchylní Němci procházeli zcela nazí a po mě chtěli to samé.

A já protože jsem se styděla i za ně, jsem si svlékla jen ramínka od plavek, ty zadělala pod osušku obtočenou těsně kolem mého těla a celou dobu se dívala na dřevěnou podlahu.

Když kabinou zaznělo zacinkání, okamžitě jsme vyběhla. Proběhla jsem kolem sousedky, co si výtah přivolala.

Za sebou jsem slyšela jen záchvat smíchu – vystoupila jsem totiž ve čtvrtém patře. Díky bohu se dveře výtahu zavřely dřív, než mě polonahý Adonis mohl vidět zakopnout o schod a padat do mezipatra po zadku.

A tak můj den „Chovám se jako muž“ skončil dost brzo. Skončil roztrženou punčochou a zjištěním, že když se budu chovat jako chlap bude mě bolet zadek.

Autor: Andrea Bakeš Hynková | středa 13.8.2014 19:21 | karma článku: 15,54 | přečteno: 1248x
  • Další články autora

Andrea Bakeš Hynková

Narozeniny jedné MILFKY

Jeden den z ničeho nic zjistíte, že patříte do kategorie MILF a za několik dní slavíte 31. narozeniny

13.6.2023 v 0:00 | Karma: 7,87 | Přečteno: 270x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Tak já jsem MILFka

Jsou věci, co člověka nikdy o sobě samém nenapadnou. A koho by napadlo, že se o sobě samé něco dozvím na dětském hřišti...

27.4.2023 v 13:40 | Karma: 40,58 | Přečteno: 11329x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Dvě čárky

..............aneb o trochu jiném testování, které probíhalo u nás doma v době koronakrize.....................

27.8.2020 v 15:45 | Karma: 23,10 | Přečteno: 1092x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Když chlap hubne

.....aneb jak jsem svému muži zkazila postavu svým light vařením natolik, že se se muset tvrdě opřít do hubnutí :D

22.1.2020 v 13:25 | Karma: 28,24 | Přečteno: 2064x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Kalhotkové fiasko

aneb jaké to je když se celému světu ukážete jen v kalhotkách a pak se do krve pohádáte se samoobslužnou pokladnou...

6.6.2019 v 12:40 | Karma: 29,60 | Přečteno: 2124x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Střelec na Fica jde do vazby. Premiérův stav se lepší, převoz ještě není možný

18. května 2024  11:09,  aktualizováno  14:44

Slovenský premiér Robert Fico, kterého ve středu postřelil atentátník, je ve stabilizovaném, ale...

Klimatičtí aktivisté ochromili letiště v Mnichově, vybrali si rušné svátky

18. května 2024  8:34,  aktualizováno  14:38

Letiště v Mnichově dnes ráno dočasně přerušilo provoz v důsledku protestu klimatických aktivistů z...

Vlak srazil mezi Olomoucí a Prostějovem člověka, provoz na trati stojí

18. května 2024  14:31

Na trati mezi Olomoucí a Prostějovem srazil po sobotním poledni vlak člověka. Provoz na trati mezi...

Alpský hotýlek centrem špionáže? Číňané měli výhled na základnu pro F-35

18. května 2024  14:02

Švýcarský hotel Rössli ve vesnici Unterbach se v posledních letech stal tématem hovorů členů...

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2507x
I velké holky mají své problémy....

A že těch problémů umí být požehnaně!