Nesahej mi na prsa!

„Už máte podprsenku na sobě?“ Leknutím nadskočím a kvíknu na souhlas. V ten moment se u mě v kabince objevuje prodavačka. Začne si mě prohlížet a zkoumat má ňadra. Rudnu, zatahuju břicho a snažím vyprsit.

Proč já jedla k obědu tu pizzu? Salát, Andreo! Před nakupováním podprsenky vždycky jen salát! Kam ta ženská zírá? Takhle mi do výstřihu nekouká ani můj kluk. Asi paní špatně vidí, jinak si nedovedu představit, proč na mě paní kouká z takové blízkosti.

A ono to nekončí, prodavačka mě jedním rázným tahem otáčí čelem k zrcadlu. Přímý náraz, zírám si přímo na své špeky v nemilosrdném světle kabinek. Snažím se koukat si do očí, abych nesledovala každý záhyb na svém těle.

Málem zapomenu na paní za mými zády, ale ta se mi rychle připomene chvatem, který jsem žádnému muži nedovolila, před třetí schůzkou a před lahví vína.

Studené ruce mi zajíždí do košíčků a já pištím na celý obchod. Jen tak tak se udržím a nezačnu řvát: „Ty nezdvořáku! Ty prase! Nesahej mi na prsa!“

„Ta podprsenka Vám dokonale sedne!“ uznale hodnotí prodavačka spodní prádlo, potom co se zklidním. „Mladá štíhlá slečna, ještě aby to nepadlo!“

OK, odpuštěno, zapomenuto, a kdyby si paní ještě chtěla sáhnout, není problém!

„A co kalhotky?“  Jiný než mý bombarďáky v balení po pěti? Ale vzpomenu si na příhodu s babičkou z minulého týdne a souhlasím, že mi může nějaké přinést.

Totiž minulý týden se u nás babička stavila, když jsem věšela svý prádlo a chválila mě, že jsem příkladná dcera a peru mamce, že já se mám ještě můžu nosit ty naše kraječky a šnůrky. Není mi známo, kudy se k babičce dostalo, že existují tanga a jak vydedukovala, že já si mezi půlky strkám zubní niť.

A přesně s tou prodavačka stojí před kabinkou. Ramínko je několikanásobně objemnější než kalhotky. Paní se na mě líbezně usmívá a taky mi řekla, že jsem štíhlá a tak si od ní kalhotky beru, i když ve skrytu duše vím, že tohle nepřekročí můj práh.

Ježiši Kriste! Natáhnu tu věc přes své spodní prádlo. AUUU! To je hnus! Jako na cestu z koupelny do ložnice možná, ale kdyby měly spadnout už v kuchyni, asi bych to uměla dostatečně docenit.

Tanga vracím a sama pro sebe si říkám, že i já mám sexy krajkový kousky, co na tom, že krajka na nich slouží jako guma do pasu :D.

 

 

Autor: Andrea Bakeš Hynková | čtvrtek 10.5.2018 14:00 | karma článku: 30,65 | přečteno: 4023x
  • Další články autora

Andrea Bakeš Hynková

Narozeniny jedné MILFKY

13.6.2023 v 0:00 | Karma: 7,87

Andrea Bakeš Hynková

Tak já jsem MILFka

27.4.2023 v 13:40 | Karma: 40,58

Andrea Bakeš Hynková

Dvě čárky

27.8.2020 v 15:45 | Karma: 23,10

Andrea Bakeš Hynková

Když chlap hubne

22.1.2020 v 13:25 | Karma: 28,24

Andrea Bakeš Hynková

Kalhotkové fiasko

6.6.2019 v 12:40 | Karma: 29,60