Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

sirotek není(!) slovem odvozeným od slova sýr.

0 0
možnosti
IJ

Syrovém se mi nelíbí

0 0
možnosti
VF

Výstižné a ze života. Takovou kamarádku jsem naštěstí neměla.

(Máte tam ale malinký překlep. Zkontrolujte si to, ať Vás nepomluví.;-))

0 0
možnosti
Foto

Já bych to omluvila, paní Věro:-)... vzhledem k těm pizzám... když je autor nabuzený na dotažení pointy, hrabou se mu do hlavy asociace dřív než jsou k použití...Já si třeba pizzu bez sýru nedovedu představit, to by mi připadala skoro jako osiřelá. ;-):)

1 0
možnosti
VK

To je ten stejný, kterému jste ''kupovala'' trenky? ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2507x
I velké holky mají své problémy....

A že těch problémů umí být požehnaně!