Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To je "parádní" článek. Obsahuje vše, co člověka pobaví, a ještě něco navíc.

Fakt moc hezké!:-))

0 0
možnosti
Foto

Velmi pěkný a zábavný článek! :-) Zajímavé, jak název přivábil pozornost čtenářů... :-P Já jsem zde dlouho nebyl a četl jsem teď po brouzdání jen tento Váš článek. Ty ostatní všude kolem byly nudné už od pohledu. :D

0 0
možnosti

P37e88t14r 51P82r78u23s

20. 10. 2016 13:09

Pred casem jsem byl u sveho lekare. Je to starsi pan v (pred)duchodovem veku a k memu prekvapeni tam mel na praxi nejakou moc moc sympatickou studnetku z LF. Jako by nestacilo, ze jsem se mel do pul tela svleknout, po vysetreni muj lekar (specializaci kozar) slecnu upozornil aby si vsimla typu me pokozky a aby si sahla jak je hebka. Tak me tam slecna chvili hladila, pak jsem se oblekl a sel.

Priste na kontrole mi rikal, ze k moji smule uz tam slecna neni. ;-D Z toho jsem usoudil ze je zlomyslny a ze to udelal schvalne. :-)

0 0
možnosti

J67a91n 45R65i86c43h93t60e97r

19. 10. 2016 14:11

Dnes jsem na Váš blog narazil poprvé... a hned jsem si přečetl všechny předchozí:-)

Jsou milé, jsou vtipné a nejsou o politice (vskutku milá změna!).

Rád si "Vás" přečtu znovu:-)

Přeji hezký denR^

0 0
možnosti

Velmi jste mi zpříjemnila jinak pochmurný den :-) milé počtení. Pište dál. I když to třeba už nebude o ňaderch či čtvrté metě R^

0 0
možnosti
Foto

Hlavně, že se potvrdilo, že to byl skutečný gynekolog a ne třeba lesník jako v tomto případě. http://www.ahaonline.cz/clanek/krimi-pribehy/106745/lesnik-se-prevlekl-za-gynekologa-co-provedl-nic-netusici-pacientce.html

0 0
možnosti

hezky

je to jako kdyz treba malir vidi barvy, maluje

pak uvidi svuj tzv predmet v realu

videl vse, ale zaroven nevidel vse:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS