Diskuse

Sexy dárek

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Pekne, vtipne, ze zivota...

1 0
možnosti

nahodou, to cteni je super :)))) skvela odreagovavacka a podobny styl psani jako ja, co clovek to nazor,,, pan asi mel nahlou potrebu neco mileho sdelit, ze?

1 0
možnosti
Foto

Já jsem se při nadpisu těšil..., ale historka mě neinspiruje. Ale na druhou stranu si českej člověk rád přečte, když se něco nepovede. Cejtí se pak v normě. :-/

0 1
možnosti

Milá blogerko, jsi skvělá a vážně jsi mi zpříjemnila dnešní večer!!! Tolik mne to inspiruje.... Děkuji.R^V

4 0
možnosti
Foto

....a mně zase zpříjemnila nový den R^;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS