Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A  proč jste nejlepší ? To v blogu chybí nebo myslíte, že stačí jen to, že ji máte ?;-)

0 0
možnosti

Ojoj... Z jednoho rande sešlo následujícím způsobem (dialog je přibližný, podstata zůstává):

já: Přijedu vláčkem, kde se sejdeme?

ona: Cože, ty nemáš auto?

já: Ne, protože bych si nemohl dát k obědu pivo.

ona: Na prvním rande si chceš dát pivo? Chlap, který nemá auto, je divný. Vymaž si mě z telefonu.

Můj závěr: od určitého věku je neradno řešit takovéto detaily omezující zvyky a svobody toho druhého. Takže jsem si oddechl, že jsem ušetřil čas, který by byl zjevně promarněný s nějakou blbkou. ;-D

1 0
možnosti

Já taky skoro všechno, a nehodlám se toho vzdát. ;-D

0 0
možnosti

J18a57n 55R79á34ž

8. 10. 2015 19:35

No, jestli je to inzerát na seznámení, poněkud mlžně zahalen do rádoby vtipného blogu, nevím, nevím, ale nejsem optimista, ze bude mít u mužů úspěch.

Možná se mýlím, a už kvůli Vám bych byl rád, kdyby tomu tak bylo! :-)

2 0
možnosti

Myslím, že šlo spíš o varování než inzerát.

4 0
možnosti
  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2507x
I velké holky mají své problémy....

A že těch problémů umí být požehnaně!