Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Den naprd

Jakožto budoucí lékařka mám ke svým bolestem dost svérázný postoj. Nikdy mě nebolí nic natolik, abych se musela před nějakým svým, jednou doufejme, kolegou svléct.

Ale po týdnu, co jsem chodila jen s tak rovnýma zádama, že má prsa přicházely do místnosti o půl minuty dřív než já, což by příteli asi tolik nevadilo jako to, že jsem byla schopná jen dvou poloh a ani jedna z nich nebyla milostná, jsem byla donucená jít k lékaři.

V čekárně na neurologii jsem trnula hrůzou, že mi řeknou, že jsem úplně blbá, že chodím s takovouhle kravinou k doktorovi, nebo že tím lékařem bude muž a já mu budu muset vysvětlovat, že se před ním stydím svléknout i do toho tílka, co jsem si rafinovaně vzala přes spodní prádlo.

Mým lékařem nakonec, díky Bohu, byla lékařka. Zavalila jsem jí kupou připravených latinských termínů a taky monologem o tom, že mi nic není. Doktorka jen kývala a ťukala do klávesnice tak každé mé šestnácté slovo, nakonec mě zastavila a dala se do vyšetřování.

Musela jsem se svléct. Celá rudá a zpocená jsem si svlékala kozačky a říkala si, kdo může být takový debil jako já a vezme si do nemocnice kozačky a punčochy. Když konečně to ponížení skončilo a já se mohla zvednout s potem přilepeným papírem z vyšetřovacího lůžka, obličej mi začal naprosto dokonale ladit s mými zrzavými vlasy.

Z mého nic se stala úplná blokace krční páteře. Dostala jsem pár žihadel do krku a kapačku se sedativama a analgetikama do žíly. Celá zfetovaná, malátná a s žaludkem jak na vodě jsem se vydala vstříct svému osudu tramvají domů.

Tramvaj jako na potvoru byla naprosto přeplněná. Tiskla jsem se k tyči, jak kdybych byla tanečnice a počítala zastávky domů.

Nějaká paní si vzala své dítě na klín a pustila mě sednout. Byla jsem jí neskutečně vděčná. Konečně něco dobrého na tomhle dni.

Alespoň jsem měla ten dojem. Ta paní se na mě soucitně dívala a hladila mě po rameni. A nakonec z ní vylezlo: „Tyhle těhotenský nevolnosti jsou vážně svině – to znám!“ Otočila jsem se a s vykulenýma očima jsem se zeptala: „To vážně vypadám tak blbě?“

A ona mi s klidem řekla: „Vypadáte výborně, ale to bříško už pod kabát neschováte!“

Věnovala jsem jí jeden dost nehezký pohled a pak už jsem se starala jen o svůj žaludek, který mi chtěl reklamovat snídani.

Den na prd jsem zakončila po tom, co jsem si dala prášek na spaní, co mi předepsali.

Ještě před tím jsem celou svou story vypověděla příteli, který se na mě zkoumavě podíval a řekl: „A vážně nejsi v tom? Mě už tak tři týdny přijde, že jsi nějaká oteklá a máš jiný prsa.“

Měl štěstí, že o tři minuty později mi zabral přášek a já měla pocit, že neležím v posteli, ale jedu dolů na tobogánu.

 

Autor: Andrea Bakeš Hynková | čtvrtek 11.12.2014 19:07 | karma článku: 18,71 | přečteno: 1872x
  • Další články autora

Andrea Bakeš Hynková

Narozeniny jedné MILFKY

Jeden den z ničeho nic zjistíte, že patříte do kategorie MILF a za několik dní slavíte 31. narozeniny

13.6.2023 v 0:00 | Karma: 7,87 | Přečteno: 268x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Tak já jsem MILFka

Jsou věci, co člověka nikdy o sobě samém nenapadnou. A koho by napadlo, že se o sobě samé něco dozvím na dětském hřišti...

27.4.2023 v 13:40 | Karma: 40,58 | Přečteno: 11327x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Dvě čárky

..............aneb o trochu jiném testování, které probíhalo u nás doma v době koronakrize.....................

27.8.2020 v 15:45 | Karma: 23,10 | Přečteno: 1092x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Když chlap hubne

.....aneb jak jsem svému muži zkazila postavu svým light vařením natolik, že se se muset tvrdě opřít do hubnutí :D

22.1.2020 v 13:25 | Karma: 28,24 | Přečteno: 2062x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Kalhotkové fiasko

aneb jaké to je když se celému světu ukážete jen v kalhotkách a pak se do krve pohádáte se samoobslužnou pokladnou...

6.6.2019 v 12:40 | Karma: 29,60 | Přečteno: 2123x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

VIDEO: Kdo nejlíp vříská? Soutěž v imitaci racků vyhrál malý chlapec

26. dubna 2024  20:36

Devítiletý Cooper Wallace z britského Chesterfieldu v neděli vyhrál čtvrté mistrovství Evropy v...

Ukrajinci se snaží před bojem utéct do Rumunska, v řece mnozí najdou smrt

26. dubna 2024  20:26

Tisíce Ukrajinců se od počátku ruské invaze pokusily překonat řeku Tisu na hranici s Rumunskem ve...

Mohly by hlídat tisíce dětí. Většině z dětských skupin ale stát nedá peníze

26. dubna 2024

Premium Míst pro děti ve školkách je zoufalý nedostatek. Státu se pro letošek přihlásilo 180 lidí z...

Izraelský ministr Ben Gvir měl nehodu, auto po nárazu skončilo na střeše

26. dubna 2024  19:04

Izraelský ministr národní bezpečnosti Itamar Ben Gvir měl autonehodu ve městě Ramla ve středu země....

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2507x
I velké holky mají své problémy....

A že těch problémů umí být požehnaně!