Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Dvě čárky

..............aneb o trochu jiném testování, které probíhalo u nás doma v době koronakrize.....................

Od té doby, co jsem při studiích omdlela na sále a sestřička mě vyděsila, že by to mohl být prvotní příznak těhotenství, mám takový rituál. Jednou za měsíc si ráno ověřím, že si večer můžu v klidu dát skleničku svého oblíbeného rulandského. Tak i tohle úterý zazvonil budík v 5:30 a já ještě se zalepenýma očima na oné místnosti přemýšlela, jak oslavíme mé narozeniny o víkendu. Těšila jsem se na jahodový dortík ve Světozoru a na pár lahví šampaňského.

Vyčistila jsem si zuby a šla zkontrolovat, jestli večer můžu začít s menší předoslavou. Jedna čárka uhuuu, to bude krásný večer! Z práce to vezmu přes vinárnu, koupím nějakou lahvinku a kousek sýra. Ještě jeden letmý pohled. Jedna čárka? Jedna čárka? Ona tam není jen jedna čárka! Myšlenky mi běhají hlavou a jedna předbíhá druhou.

"Panebože, pojď sem!" Okamžitě volám muže k sobě. Potřebuji pod lepším světlem přepočítat počet čárek, protože já mám jistojistě dvojité vidění. "Co blbneš! Je tam jedna!" Ukazuji mu do místa, kde vidím slabě druhou čárku. "No jó! Vidíš! Tak nic, jsou tam dvě!" Líbne mě do vlasů a konstatuje: "seš těhotná!" "Sem těhotná!" zopakuji v transu po něm. To není možné, motá se mi hlava a chce se mi zvracet. Bože! To už budou ty nevolnosti! A je to tady! Panikařím. Držím v ruce těhotenský test, a jak v Jiříkově vidění si sedám k snídani. "Já jsem těhotná! No ty bláho!" Michal mi dává pusu na bříško a vypadá, že z toho není vůbec mimo.

On z toho není mimo? Jaktože on z toho není mimo? Já jsem mimo! Já jsem totálně mimo! Málem jsem si kousla do másla místo do houstičky. Snad milionkrát kontroluji test, a ač druhá čárka není z nejsytějších, je rozhodně přítomna. Musím do práce. Snažím se zklidnit, ale moc to nejde.

Nejde to i proto, že dneska - jo nedělám si srandu, ale zrovna dneska v rámci předatestačního kolečka, jdu na dětskou kliniku. No dopr.. Svět po zhlédnutí těch dvou čárek je najednou úplně jiný. Trochu rozmazaný. A bože ty maličké dětičky na novorozeneckém. Viděli jste je? Oni mají tak krásně malé ručičky! Ty prstíčky! A ty nehtíčky... Jéé ty jejich pusinky. No profesionál se asi nezapomene a nedojme se nad těma nejrozkošnějšíma čepičkama.

Očividně jsem se rozbrečela natolik, že doktor, který tam byl se mnou, mě raději bez dotazů poslal domů, protože si musel myslet, že mi včera umřel minimálně křeček a půlka rodiny k tomu. Ale co! Jdu domů před obědem. Ještě se stavím v drogérii a vykoupím tam všechny těhotenské testy, které mají. Jistota je jistota. První druhá čárka ze mě těhotnou přece neudělá.

První ne, ale pátá, šestá a sedmá, se zdály být průkaznější. "Takže já jsem těhotná, já jsem vážně v tom!" Zkouším si to říct nahlas, abych tomu uvěřila. Večer to slavíme dobrou večeří a sklenkou lahodné vychlazené minerálky. Já ještě stále v šoku, že se ze mě z minuty na minuty stal inkubátor, Michal stále ještě v euforii, že bude otcem.

Bavíme se o plánech do budoucna a najednou nám dochází, že než plánování příští pětiletky, bychom měli přeplánovat sobotní oslavu. Máme pozvanou půlku rodiny, pár kamarádů a rozhodně bychom si naše sladké tajemství, ještě nějaký čas chtěli nechat je pro sebe. Má láska k vínu, je celkem dost dobře známá a to, že na své oslavě narozenin budu usrkávat jen a pouze džus by mohlo vrhnout podezření.

Pustíme se do spřádání piklí. "Tak řekneš, že hubneš na svatbu!" napadne Michala. Samozřejmě se urazím, protože za a) já snad potřebuju hubnout? a za b) mi dojde, že do šatů, které mám koupené na svatbu, se za čtyři měsíce zřejmě nenasoukám. Protože budu tlustááá! Po zastavení potoků slz a po lavině omluv z jeho strany, se pouštíme do dalších rozvah.

"A co kdybych řekla, že beru antibiotika?" To se nezdá být jako úplně zavrženíhodný nápad. Ale pozvat si skupinu lidí k infekčnímu oslavenci domů? Mozek nám šrotuje na plný obrátky. Jsme rodiči dvanáct hodin a již zjišťujeme, jak obtížná tato role je.

Nakonec si falešně diagnostikuji zánět močového měchýře a hned od druhého dne nenápadně během rozhovorů s kamarádkami začínám popisovat učebnicové příznaky. Mamce taky řeknu, že zítra se asi budu muset vyšetřit a jestli to bude, nutné budu si muset nasadit antibiotika. Geniální ďábelský plán!

Měli jsme to perfektně vymyšlené. Měla jsem doma i krabičku s urologickým čajem, který měl být nenápadně položen na kuchyňské lince všem na očích, měla jsem i platíčko antibiotik, které zbyly po jedné pacientce. A v den oslavy nám vyhlásili nouzový stav a tak se party nekonala. I když ani tak to nakonec nebylo špatné.

Pili jsme nealkoholické víno, které má sice o šedesát procent méně kalorií než to normální, ale chutí připomíná spíše výluh z ponožek. I přesto že jsme nemohli pozvat žádného hosta, jeden přeci jenom přišel, i když nebyl úplně očekáván, byl největším dárkem k mým narozeninám.

Autor: Andrea Bakeš Hynková | čtvrtek 27.8.2020 15:45 | karma článku: 23,10 | přečteno: 1092x
  • Další články autora

Andrea Bakeš Hynková

Narozeniny jedné MILFKY

Jeden den z ničeho nic zjistíte, že patříte do kategorie MILF a za několik dní slavíte 31. narozeniny

13.6.2023 v 0:00 | Karma: 7,87 | Přečteno: 268x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Tak já jsem MILFka

Jsou věci, co člověka nikdy o sobě samém nenapadnou. A koho by napadlo, že se o sobě samé něco dozvím na dětském hřišti...

27.4.2023 v 13:40 | Karma: 40,58 | Přečteno: 11327x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Když chlap hubne

.....aneb jak jsem svému muži zkazila postavu svým light vařením natolik, že se se muset tvrdě opřít do hubnutí :D

22.1.2020 v 13:25 | Karma: 28,24 | Přečteno: 2064x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Kalhotkové fiasko

aneb jaké to je když se celému světu ukážete jen v kalhotkách a pak se do krve pohádáte se samoobslužnou pokladnou...

6.6.2019 v 12:40 | Karma: 29,60 | Přečteno: 2123x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Zlom mu nohu!

Jestli jsem o něčem přesvědčená, je to fakt, že rozumím hokeji, jsem na něj přímo odborník! Jestli je o něčem můj budoucí muž přesvědčen, tak o tom, že hokeji absolutně nerozumím...

24.5.2019 v 12:08 | Karma: 22,36 | Přečteno: 1301x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Přijíždí německý prezident Steinmeier. Setká se s Pavlem, uctí oběti střelby

29. dubna 2024  6:03

Německý prezident Frank-Walter Steinmeier zahájí dvoudenní návštěvu Prahy. Na Pražském hradě ho...

Podmínky míru musí určit Ukrajina, říká ministryně obrany Černochová

29. dubna 2024

Premium Ministryně obrany Jana Černochová (ODS) o sbírce na munici pro Ukrajinu, komunikaci náčelníka...

Vědmy jdou do akce. Mladé dronařky tvrdě cvičí a chystají se na Rusy

29. dubna 2024

Premium Ukrajina (od zpravodajů iDNES.cz) Válka na Ukrajině je v nemalé míře válkou dronů a technologií. Ukrajina, ale i Rusko je vyvíjejí,...

Americkou Oklahomu a okolní státy zasáhla série tornád. Úřady hlásí čtyři mrtvé

28. dubna 2024  22:16

Nejméně čtyři mrtvé si vyžádala série tornád, která od sobotního večera zasáhla Oklahomu. Podle...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2507x
I velké holky mají své problémy....

A že těch problémů umí být požehnaně!