Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kalhotkové fiasko

aneb jaké to je když se celému světu ukážete jen v kalhotkách a pak se do krve pohádáte se samoobslužnou pokladnou...

Konečně víkend. Vydechla jsem si v šatně, kdy jsem ze sebe v pátek svlékala plášť a začala se oblékat do civilu. Tenhle týden byl dost náročný. Byla jsem unavená a už jsem se vážně těšila domů.

 

Z práce jsem se rozhodla vzít to k autu přes obchod a nakoupit. Strašlivě ráda nosím šaty a sukně a strašlivě nemám ráda, když mi pak všichni neskrytě koukají na nohy a očumují mě. A toho dne to bylo vážně šílené. To snad nebylo nikoho, kdo by necivěl a téměř každý druhý se otočil. 

 

Zní to jako vychloubání. Ale není. Jedna milá paní se ke mě přitočila a zašeptala mi to sladké tajemství, proč jsem středem pozornosti. Já si totiž zapomněla oblíct sukni! A tak jsem po centru chodila jen v košili a kalhotkách s mávající Hello Kitty.OK! Drobnej přešlap. To se dá! Kolem všechny obdivovatele zdravící japonské kočky jsem obtočila šátek a spěchala jsem urychleně do ordinace se doobléct.

 

Na druhý pokus jsem vyrazila do ulic již řádně oblečená a mohla jsem nakupovat. V Tescu bylo lidí jak na Václaváku. Raději jsem tedy šla k samoobslužné pokladně. Nevím, jak to s nimi máte vy, ale já když na mě někdo mluví, tak já na něj taky. 

 

"Zboží vložte do nákupní zóny!" 

 

"Jóóó, bože! Klid!" ta pokladna je stoprocentně chlap, kdo jinej by taky takhle na ženskou spěchal!?

 

 "Zboží bylo odstraněno z nákupní zóny!"

 

 "A kam ho mám dávat, když už tu není místo? Já vážně nekradu! Nezlob mě! Já už chci domů" prosím úlisný ženský hlas a hledám prodavačku, která potvrdí, že nekradu.

 

"Zvolte druh placení."

 

"OK, konečně něco čemu rozumím." Beru kartu, karta pípne a já spokojeně dávám věci do tašek.

 

"Zboží bylo neočekávaně odstraněno..."

 

"Cožeeee? Cožeeee? To si ze mě děláš srandu? Proč mě nenecháš? Proč mě nenecháš v klidu nakoupit!" utrhuju se na pokladnu. V tom přichází prodavačka a velmi opatrně mě upozorňuje, že jsem nákup ještě nezaplatila. Kouknu na terminál a tam bliká: ZADEJTE PIN. 

 

Ehm, takže teď už to vážně musí vypadat, že kradu. 

 

 Celá rudá vrátím vše zpět na pultík, protože pokladna pořád křičí, že odnáším věci, zadám PIN a vyjede účtenka. 

 

"Děkujeme za Váš nákup..." nemáš za co milá zlatá, myslím si a doufám, že to neříkám nahlas.

 

 "V nákupní zóně je neočekávané zboží. Prosím toto zboží odstraňte!" To už jsem se neudržela a vypěnila jsem na pokladnu. Nedávám sem raději podrobný přepis mého výlevu.

 

A do třetice všeho dobrého, jsem si to s taškami namířila k autu a ono tam nebylo! Tak a co teď? Volat policii nebo volat dřív Michaloj, že nám ukradli auto? Nebo jen tak stát a čekat, že se auto zjeví? Poslední bylo v mém stavu nejrozumnější řešení..

 

 Už jsem měla na uchu mobil s vytočeným přítelem - tedy s vytočeným telefonem, tou dobrou zprávou jsem ho vytočit ještě nestihla. V té chvíli mi došlo, že dnes ráno, jsme zaparkovala o tři řady dál než obvykle. 

 

A když jsem se tím směrem podívala naše auto si tam v klidu hovělo. Michal hovor přijal. Nejdřív jsme mlčela a pak jsem se zmohla jen na: "Lásko právě jsem skončila, vyjíždím domů. Pááá!"

 

No ještě, že po tomhle byl už vážně víkend...

Autor: Andrea Bakeš Hynková | čtvrtek 6.6.2019 12:40 | karma článku: 29,60 | přečteno: 2123x
  • Další články autora

Andrea Bakeš Hynková

Narozeniny jedné MILFKY

Jeden den z ničeho nic zjistíte, že patříte do kategorie MILF a za několik dní slavíte 31. narozeniny

13.6.2023 v 0:00 | Karma: 7,87 | Přečteno: 268x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Tak já jsem MILFka

Jsou věci, co člověka nikdy o sobě samém nenapadnou. A koho by napadlo, že se o sobě samé něco dozvím na dětském hřišti...

27.4.2023 v 13:40 | Karma: 40,58 | Přečteno: 11327x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Dvě čárky

..............aneb o trochu jiném testování, které probíhalo u nás doma v době koronakrize.....................

27.8.2020 v 15:45 | Karma: 23,10 | Přečteno: 1092x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Když chlap hubne

.....aneb jak jsem svému muži zkazila postavu svým light vařením natolik, že se se muset tvrdě opřít do hubnutí :D

22.1.2020 v 13:25 | Karma: 28,24 | Přečteno: 2062x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Zlom mu nohu!

Jestli jsem o něčem přesvědčená, je to fakt, že rozumím hokeji, jsem na něj přímo odborník! Jestli je o něčem můj budoucí muž přesvědčen, tak o tom, že hokeji absolutně nerozumím...

24.5.2019 v 12:08 | Karma: 22,36 | Přečteno: 1301x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2507x
I velké holky mají své problémy....

A že těch problémů umí být požehnaně!