Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Tak už i my se hádáme

A když už tak ve velkém stylu - někdo se hádá no nože, my do toho zapletli ještě příklepovou vrtačku.....

Oba dva považujeme hádky za špatně investovaný čas a energii. Raději si otevřeme lahev vína a o všem si v klidu popovídáme. Což možná vysvětluje množství vypitých lahví v naší domácnosti.

A tak se stalo, že za rok a půl jsme se spolu nikdy nehádali, ale i v lepších rodinách se to jednou stane a partneři si skočí po krku.

I u nás na to došlo. A připomínalo to výbuch atomovky. Jaderná bomba explodovala přímo uprostřed našeho obýváku.

Vzhledem k tomu, že já byla vprostřed vaření a držela jsem v ruce nůž – o délce dvaceti centimetrů a on se pokoušel vyvrtat díru do stropu příklepovkou, dopadlo to celkem ještě dobře a nemuseli jsme z koberce a zdí dostávat krev, což by v případě přežití obou subjektů hádky, vyvolalo novou, protože krev by šla neuvěřitelně špatně dolů z našeho béžového koberce J.

Bez mučení se hrdě přiznávám, že nerozumím jakémukoli kutilství a rozhodně nic nevím o vrtání. Leda tak o vrtání do někoho, ale umím podávat cenné a nevyžádané rady, jak tu skobičku navrtat.

„Určitě bych tu vrtačku trochu naklonila“ a „ne, ne, ne tohle a takhle bych to nedělala.“  

„Hele a nechceš někomu zavolat? Někomu, kdo tomu rozumí?“

„Nemůžeš se zabít, když navrtáš elektriku?“

„A nemůže to zabít mě?“

Michal začal ve tváři rudnout a myslím, že i přes hluk vrtačky jsem slyšela, jak skřípe zubama.

„Hele nepálí se ti ta cizrna v kuchyni? Nebo dnes bude pro změnu čočka? Nebo zase děláš ten svůj dortík bez cukru, tuku a mouky?“ procedil nasupeně. Což, pro změnu, pocuchalo nervy mně.

Poslední dobou všude vtipkuje před lidmi, že ho krmím jen zdravou stravou a vypichuje především cizrnu na paprice. Do teď mi to přišlo vtipné, ale tentokrát mě to rozpálilo do běla. Protože jsem v troubě měla vážně sekanou z cizrny.

Ale to jemu se nechtělo na nákup, tak jsem musela improvizovat ze spíže!

Než jsme na sebe začali útočit nebezpečnými zbraněmi v rukou, se Michal sebral a prásknul za sebe dveřma. Nic mě nikdy tak nevyděsilo!

My dva pacifisti na sebe téměř mířili nožem a vrtačkou a hádali se kvůli skobičce a falickýmu falafelu v troubě. Spustil se mi vodopád slz a racionální část mozku vypnula. Určitě mě opustil! Ten už se nevrátí! A ty zásnuby vezme zpátky! A pro Boha, co budu dělat s těma dírama ve stropě?

Rychle jsem běžela do pracovny zkontrolovat, jestli si odnesl notebook. Spadl mi kámen ze srdce, protože se bez notebooku by neodešel nikam daleko. Běžela jsem do kuchyně vytáhnout pseudosekanou z trouby, že jí sním jindy a začala připravovat jeho oblíbené carbonara.

Za půl hodiny se vrátil, v jedné ruce měl kbelík kytu na zadělání třech děr, které se nepovedly a v druhé citronovník, abychom měli doma něco kyselejšího, než jsme byli dnes mi dva. Dostal velkou pusu a misku plnou sacharidů.

Nutno dodat, že ta hádka nebyla k ničemu. Lustr visí, už nám kvete citroník a v mrazáku máme pro jistotu pár zmražených porcí jeho oblíbených jídel bez luštěnin a při přípravě některých byl použit i opravdový cukr a tuk!

Autor: Andrea Bakeš Hynková | středa 3.4.2019 13:26 | karma článku: 27,07 | přečteno: 1462x
  • Další články autora

Andrea Bakeš Hynková

Narozeniny jedné MILFKY

Jeden den z ničeho nic zjistíte, že patříte do kategorie MILF a za několik dní slavíte 31. narozeniny

13.6.2023 v 0:00 | Karma: 7,87 | Přečteno: 268x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Tak já jsem MILFka

Jsou věci, co člověka nikdy o sobě samém nenapadnou. A koho by napadlo, že se o sobě samé něco dozvím na dětském hřišti...

27.4.2023 v 13:40 | Karma: 40,58 | Přečteno: 11327x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Dvě čárky

..............aneb o trochu jiném testování, které probíhalo u nás doma v době koronakrize.....................

27.8.2020 v 15:45 | Karma: 23,10 | Přečteno: 1092x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Když chlap hubne

.....aneb jak jsem svému muži zkazila postavu svým light vařením natolik, že se se muset tvrdě opřít do hubnutí :D

22.1.2020 v 13:25 | Karma: 28,24 | Přečteno: 2062x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Kalhotkové fiasko

aneb jaké to je když se celému světu ukážete jen v kalhotkách a pak se do krve pohádáte se samoobslužnou pokladnou...

6.6.2019 v 12:40 | Karma: 29,60 | Přečteno: 2123x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar

27. dubna 2024

Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...

Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste

27. dubna 2024

Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...

Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump

26. dubna 2024  22:27

Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...

USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek

26. dubna 2024  21:30

USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2507x
I velké holky mají své problémy....

A že těch problémů umí být požehnaně!