Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Co vše může vypadnout z podprsenky?!

Když i muži mohou mít své dny, tak proč ne já? Aneb jak jsem posunula náš vztah zase o mílový krok dál.....

Stojím u regálu, v košíku samou zeleninu a nízkotučné sýry a na mobilu mi přistane esemeska: „Lásko, šel bych s klukama do hospody. Nevadí?“ Tak za A) i kdyby to vadilo, tak to nepřiznám, protože JÁ nejsem žádná semetrika – no možná jo, ale to může zjistit až později (ring on it) a za B) a to je podstatnější, nechci, aby mě dneska večer takhle viděl!

Odpinkávám souhlasnou zprávu s tím ať si to užije a házím všechno light hned zpět do regálů. Dlouhý den v práci, moc jobovek, rekonstruujeme byt, takže logicky 368 hovorů s řemeslníky, že bohužel se snaží, ale to co mělo být minulý týden, budou rádi, když bude do konce listopadu.

Jasně! Klidně na Vánoce, říkám si a slintám nad mraženými pizzami. Já královna salátů, cottagů light a stévie, právě sahám po pizze. Normálně by se mi jen z pohledu na ní protočily kalorické tabulky, ale dnes vím, co dělám. A jedeme dál!

Víte, co je na mražené pizze nejhorší? Málo sejra! Rychle procházím do oddělení, kde to téměř neznám, žádné bleděmodré obaly! A hezky celý bloček! A brambůrky! Jo a taky ty slunečnicový semínka – ty jsou zdravé!

Psali na to na Novinkách a to nemůže nebýt pravda, konejším ten svíravý hlásek vzadu v mé hlavě.

Kdyby mě můj drahý viděl! Jsme spolu rok a nejhříšnější věc, co mě viděl jíst, byly palačinky ze špaldové mouky k snídani. Ví, že ve vaně jím 3čtverečky čokolády denně a víno mi toleruju.

Á propos! Víno! Lahvinka by se hodila! Říkám lahvinka a rovnou sahám oběma rukama pro lahve dvě.

Pizza je v troubě na ní víc sýra jak těsta a já si hovím na sedačce, jediném kusu nábytku, který u nás není pod vrstvou igelitů. Na střídačku do sebe sypu brambůrky, slunečnicová semínka a zalívám suchou směs Cabernetem.

Nevýhoda v ládování se jsou má malá ústa a velké místo v podobě celkem dosti vyvinutém hrudníku. Bože! Ještě že si dnes nebudu sundávat podprsenku před Michalem! Hanbou bych se propadla, kdyby z ní vypadala půlka balíčku chilly brambůrků a třetina pytlíku napůl pochroupaných slaných semínek.

V momentě kdy si strčím do pusy první trojúhelníček sýra se slabou vrstvou pizzy, uslyším divný zvuk. Kromě toho, že předu, jak spokojená kočka, ještě zarachotí něco ve dveřích.

Myslím na to, kde mám pepřák a kam se schovat před vrahem, zlodějem nebo nějakým přízrakem (pozn. nekoukat ani na trailery na horory – jsi posera Andreo, smiř se s tím!).

Jenže přízrak by byl ještě ok! Dochází mi, že se k nám nikdo nevloupává, ale klíče do dveří strká on! Kdybyste někdy chtěli během sedmi sekund schovat pod igelity jídlo asi pro pět lidí, poradím Vám, nestihnete to!

„Miláčku! Skončili jsme brzo!“ vchází do kuchyně a nachází mě v nelichotivé poloze, kdy se snažím narvat troje brambůrky do knihovny zakryté igelity.

Takhle dobře jsem ho ještě nepobavila! Smál se asi čtvrt hodiny, během níž mi pomohl s vrstvou goudy na těstě.

Zase jsme posunuli náš vztah dál a to v tu chvíli, kdy jsem vytáhla z trouby druhou pizzu a zpod igelitu další sáček brambůrků.

Pozn: Vytřít koupelnu po malování a vysát postel brambůrky, co vypadaly z mé podprsenky do postele!

Autor: Andrea Bakeš Hynková | středa 12.9.2018 13:20 | karma článku: 29,65 | přečteno: 2780x
  • Další články autora

Andrea Bakeš Hynková

Narozeniny jedné MILFKY

Jeden den z ničeho nic zjistíte, že patříte do kategorie MILF a za několik dní slavíte 31. narozeniny

13.6.2023 v 0:00 | Karma: 7,87 | Přečteno: 268x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Tak já jsem MILFka

Jsou věci, co člověka nikdy o sobě samém nenapadnou. A koho by napadlo, že se o sobě samé něco dozvím na dětském hřišti...

27.4.2023 v 13:40 | Karma: 40,58 | Přečteno: 11326x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Dvě čárky

..............aneb o trochu jiném testování, které probíhalo u nás doma v době koronakrize.....................

27.8.2020 v 15:45 | Karma: 23,10 | Přečteno: 1092x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Když chlap hubne

.....aneb jak jsem svému muži zkazila postavu svým light vařením natolik, že se se muset tvrdě opřít do hubnutí :D

22.1.2020 v 13:25 | Karma: 28,24 | Přečteno: 2062x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Kalhotkové fiasko

aneb jaké to je když se celému světu ukážete jen v kalhotkách a pak se do krve pohádáte se samoobslužnou pokladnou...

6.6.2019 v 12:40 | Karma: 29,60 | Přečteno: 2123x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

Zatkněte propalestinské levicové fašisty, vyzývá demokratický kongresman

25. dubna 2024  20:44

Demokratický kongresman Adam Smith označil propalestinské demonstranty za „levicové fašisty“ a...

Pád zhýralého náměstka otřásl Moskvou. Pod Šojguem se houpe židle

25. dubna 2024

Premium Ruskou politickou scénu rozvířil největší korupční skandál od začátku války. Zatčení náměstka...

Trvalo to měsíc. Baltimore otevřel kanál pro lodě uvězněné po zřícení mostu

25. dubna 2024  19:34

Měsíc po zřícení přístavního mostu proplula nově otevřeným plavebním kanálem v Baltimoru první loď....

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2507x
I velké holky mají své problémy....

A že těch problémů umí být požehnaně!