Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když se profesionálka svléká

Medicína Vás naučí nespočet věcí. Anatomii, fyziologii, chemii, ale taky se zde naučíte prazvláštnímu umění – naučíte se neskutečně rychle a bez naprostého studu se svlíkat!

Když se za den musíte šestkrát svléct a převléct do něčeho jiného a víte, že za sedm minut máte být na sále, na jiném pavilonu nebo při troše štěstí s kamarádkou na víně, naučíte se shodit sukni s punčochami a kozačkami najednou.

Po pár letech jsem přestala řešit, jestli někdo vidí mou celulitidu nebo znaménko na pozadí, protože spěcháte a víte, že ti okolo Vás taky.

Na chirurgickou stáž jsem se vydala do zahraničí. Jako pravý profesionál jsem probulela půlku cesty a druhou půlku jsem se ládovala čokoládou s tím, že jedu na sever a musím rychle získat podkožní tuk a stejně se příští dva měsíce nebudu před nikým svlékat.

V tom jsem, ale opomněla své nové kolegy. Po tom, co jsem zastavila vodopád slz a dorazila zásoby sladkého minimálně v hodnotě dvou triliard kalorií, jsem se dorazila na urologii – mé první oddělení.

„Tady se můžete převléct,“ zavede mě neskutečně milý primář do zasedačky, kde už je většina lékařů – 27 mužů, kteří věší kabáty na háčky a chystají se převléct. Na stůl za mnou si rozložím své bílé oblečení a bez mrknutí oka se začnu svlékat.

Do mínus patnácti mám na sobě dost vrstev a tak rychle převlékám přes hlavu dva svetry a šaty, v momentě, kdy se otočím pro bílé tričko, dojde mi, že na zdejší klinice se převlékají pouze do pláště.

A tak novým kolegům, kteří již sedí dokola stolu, ukazuji nejen svou červenou podprsenku, ale i totálně rudý obličej.

Malý přešlápek, říkám si. I profesionál se občas splete. Jsi nabušená skoro doktorka, to je v pořádku, ukážeš jim, že umíš zaválet na sále.

Na tohle se rychle zapomene. Jediné, co mě těší, je fakt, že se to stalo v mé sexy podprsence a né v té se Snoopym.

Radši si obleču tričko a kalhoty a rychle zapluji na své místo. Juchůůůů, jdu asistovat na sál. Vzhledem k tomu, že jsem tu jediná žena, jsem taky jediná v šatně. Bleskurychle se svleču z bílého a převlékám do sálového. Hmmm, tady mají všechno nějak jinak, napadá mě.

Ústěnku jsem našla hned, ale sálové čepice? Kde je tu mají? Když je konečně najdu, snažím se navléct si čepici na hlavu, ale nějak to nejde. Jsem ochotná uznat, že mám větší boky nebo což přiznávám raději ňadra, ale hlavu?

Ale ono to vážně nejde. Možná to je jen na drdol, přijde mi na mysl spásná myšlenka a tak si malou čepici obaluji kolem svázaných vlasů a vplouvám na sál, kde už na mě čekají.

I pod rouškami poznám, že všichni tři lékaři na sále včetně anesteziologické sestry propadli ve výbuch smíchu. Ono se ukázalo, že jsem si na hlavu nenavlékla čepici, ale návlek na boty.

Ještěže jsem na sále pak fakt zaválela :D.

Autor: Andrea Bakeš Hynková | čtvrtek 29.3.2018 14:00 | karma článku: 33,60 | přečteno: 3137x
  • Další články autora

Andrea Bakeš Hynková

Narozeniny jedné MILFKY

Jeden den z ničeho nic zjistíte, že patříte do kategorie MILF a za několik dní slavíte 31. narozeniny

13.6.2023 v 0:00 | Karma: 7,87 | Přečteno: 268x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Tak já jsem MILFka

Jsou věci, co člověka nikdy o sobě samém nenapadnou. A koho by napadlo, že se o sobě samé něco dozvím na dětském hřišti...

27.4.2023 v 13:40 | Karma: 40,58 | Přečteno: 11326x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Dvě čárky

..............aneb o trochu jiném testování, které probíhalo u nás doma v době koronakrize.....................

27.8.2020 v 15:45 | Karma: 23,10 | Přečteno: 1092x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Když chlap hubne

.....aneb jak jsem svému muži zkazila postavu svým light vařením natolik, že se se muset tvrdě opřít do hubnutí :D

22.1.2020 v 13:25 | Karma: 28,24 | Přečteno: 2062x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Kalhotkové fiasko

aneb jaké to je když se celému světu ukážete jen v kalhotkách a pak se do krve pohádáte se samoobslužnou pokladnou...

6.6.2019 v 12:40 | Karma: 29,60 | Přečteno: 2123x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2507x
I velké holky mají své problémy....

A že těch problémů umí být požehnaně!