Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Nakažlivé těhotenství aneb jsem v tom!

V seriálu se zásadně leží na lékařáku v krajkovém prádle s nohami zapřenými o sexy hruď sexy kardiochirurga. Mé představy vzaly za své - já tu ležím v totálně antisexy operačním prádle velikosti xl a nohy mi hodili na ledničku.

„Kolegyně, vše v pořádku?“ Zmůžu se na kývutí. „A v kolikátým jste?“ „V šestým ročníku,“ snažím se, co nejstručněji odpovědět. „Jo to jo, ale v kolikátým jste týdnu?“

Nešvihám sebou na sále každý den, ale aby se mě někdo ptal na mé NEEXISTUJÍCÍ těhotenství? Konečně mi tlak roste. „Já, že jsem těhotná?“ Jasně měsíc chodím stážovat na gyndu, ale těhotenství snad není infekční, ne?

Po půl hodině jsem schopná vstát. Ještě jednou se mě všichni ptají, jestli nejsem gravidní a za dveřmi jsem slyšela šepot, že ta holka vážně vypadá těhotně a sestřička mi při odchodu vnutí do tašky těhotenský test – na doma.

Hlava se mi točí a ještě víc se to protáčí v ní. Jak jako že vypadám těhotně? To jsem jako tlustá? Oteklá? Doprčic!

Doma je to ještě horší. Z teorie, že jsem omdlela z nenajezení, jsem to napravila a díky tomu jsem strávila půlku odpoledne s hlavou v záchodě.

Hm, oni to možná vážně na gynekologii poznají z pouhého pohledu. No to je v… „Seš nastávající matka! Nemluv sprostě, Andreo!“ začínám lehoučce, ale vážně decentně vyšilovat.

Vím, že se to nemá, ale minimálně půl hodiny googluju hesla typu – kolik vína snese plod, neposkvrněné početí, tak jo milý Google, co víš o možná jen o malililinko trošililinku ne neposkvrněným početí.?

Hm, nic! Nic! Pak že víš všechno. A ani tam, kde mám najít, co hledám, neznají odpovědi na mé otázky.

Projíždím stránky, kam přispívají ženy, kterým ruplo v bedně jako před chvílí mě. Nevím, jestli následný zvracení byla těhotenská nevolnost nebo reakce na všechny mimísky, manži a plínečky.

Dochází mi, že si příštích pár měsíců nebudu moc zapálit. Co na tom, že nekouřím, ale do teď jsem mohla! A nemůžu sushi, jako nejím ho, ale co kdybych měla zrovna zítra chuť na syrovou rybu.

Čtyři týdny jsem se učila, co všechno mi ten malej parazit – rozuměj dítě – udělá s mým tělem a já nechci! Néé teď!

No jasně, že když jsem přestala vyšilovat, těhotenský test vyšel negativní. Ale těch pár těhotných hodin mi dalo zabrat… Ukázalo se, že těhotenství se v nemocnici chytit nedá, za to infekce ano.

 

Autor: Andrea Bakeš Hynková | čtvrtek 1.2.2018 14:00 | karma článku: 31,67 | přečteno: 2574x
  • Další články autora

Andrea Bakeš Hynková

Narozeniny jedné MILFKY

Jeden den z ničeho nic zjistíte, že patříte do kategorie MILF a za několik dní slavíte 31. narozeniny

13.6.2023 v 0:00 | Karma: 7,87 | Přečteno: 268x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Tak já jsem MILFka

Jsou věci, co člověka nikdy o sobě samém nenapadnou. A koho by napadlo, že se o sobě samé něco dozvím na dětském hřišti...

27.4.2023 v 13:40 | Karma: 40,58 | Přečteno: 11326x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Dvě čárky

..............aneb o trochu jiném testování, které probíhalo u nás doma v době koronakrize.....................

27.8.2020 v 15:45 | Karma: 23,10 | Přečteno: 1090x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Když chlap hubne

.....aneb jak jsem svému muži zkazila postavu svým light vařením natolik, že se se muset tvrdě opřít do hubnutí :D

22.1.2020 v 13:25 | Karma: 28,24 | Přečteno: 2062x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Kalhotkové fiasko

aneb jaké to je když se celému světu ukážete jen v kalhotkách a pak se do krve pohádáte se samoobslužnou pokladnou...

6.6.2019 v 12:40 | Karma: 29,60 | Přečteno: 2123x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

V březnu by ze Sněmovny vypadla TOP 09. Vyhrává ANO, posilují malé strany

24. dubna 2024  6:22,  aktualizováno  6:32

Podle nejnovějšího volebního modelu Median by se v březnu do Sněmovny dostalo pět stran a hnutí. V...

Balík pomoci pro Ukrajinu či Izrael schválil Senát USA. Zbývá už jen Bidenův podpis

24. dubna 2024  6:24

Americký Senát schválil balík s pomocí pro Ukrajinu, Izrael či Tchaj-wan v hodnotě 95 miliard...

Soud potrestá brutální útok na dívku, bodnutá do krku skončila v pytli v lese

24. dubna 2024

Krajský soud v Plzni dnes vynese rozsudek nad devatenáctiletým Ukrajincem Viktorem Veselovským,...

Podezřelé nákupy zbraní se mají hlásit už od července, schvaluje vláda

24. dubna 2024  5:25

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2507x
I velké holky mají své problémy....

A že těch problémů umí být požehnaně!