Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Pětiminutové kalhotky

Málo, co je tak ponižující, jako roztáhnout nohy před cizím chlapem bez toho, abyste v sobě měli půl druhé flašky vína. A co teprve, když je Váš gynekolog Váš ex-tchán.
Škoda, že nemůžu být gynekoložkou sama sobě :)

Prevence je prevence. Andreo, hlavu vzhůru! Říkám si, když asi po šesté opravuju svou rtěnku a předělávám si opět účes. Mám pocit, že takhle jsem se nepřipravovala ani na první rande s jeho synem. (Ani na třetí :D).

Moc dobře vím, že můj účes ani rtěnka ho ani trochu nezajímají, ale mám takový ženský pocit, že je má povinnost vypadat k následné proceduře dobře. Dokonce z hloubi šatníku vytahuji své pětiminutové kalhotky.

Ani nevím, kde a proč jsem si je koupila. Vypadají spíš jako zubní nit s mašličkami na bocích. Jsou to takové ty kalhotky, které oblečete v koupelně, z ní TRADÁ vykouknete a zůstanou na Vás maximálně do ložnice. Většinou zůstanou ležet ještě někde po cestě.

Jestli jsem tyhle měla vůbec kdy na sobě, tak to rozhodně nebylo ani pět minut. Jsou extrémně nepohodlné. Kdo tohle může normálně nosit? Sedím v čekárně a krajka na kalhotkách začíná na mé pozadí působit tak, že mám pocit, že jsem si oblékla smyslný rudý cedník.

„Slečno! Pojďte si dál!“ usmívá se na mě sestřička. Mám si odložit. Kalhotky s neuvěřitelnou úlevou skládám na židličku v převlékací kabince a celá rudá vcházím do ordinace.

Doktor, teda Jirka, se s úsměvem zvedá zpoza počítače a objímá mě. Nevím, jestli jde zrudnout ještě víc, ale já mám pocit, že moc nechybí, aby trapnost dosáhla historického maxima.

„Tak, co něco nového? Nový přítel? Jakou používáte antikoncepci? Chceš už otěhotnět? No možná už by bylo i na čase nad tím začít přemýšlet! To víš, nejsi nejmladší! A co tvá prsa?“

Čekám! Vesmíre, marně čekám! Přeruš to něčím! Meteorit! Vpád mimozemský civilizace! Cokoli!

Vždyť už tu dvacet minut sedím bez kalhotek.

Promne si ruce, protáhne záda: „Tak jsme si pokecali a pustíme se do práce, ne?“

„Vyskoč si a udělej pohodlí!“ Rozhlížím se a prohlížím si vyšetřovací kozu, napadá mě spousta věcí, jen pohodlí tedy mezi nimi rozhodně není!

„A nohy od sebe! Jo přesně tak!“ Už nikdy nebudu mít normální barvu, budu navždy rudá! „Tady máš levý vaječník,“ ukazuje na obrazovku: „a tady je pravý, ale ten je fakt krásnej, vidíš ten folikul?“ Jako je tohle lichotka? Pamatuji si, že dost podobný muž, vlastně mladší kopie tohohle, před lety obdivovala mé nohy.

Čas pokročil a dnes se lichotí mým vajíčkům. „A to ti ještě musím říct, Libor je v Londýně. Dělá tam na univerzitě. A myslím, že už do toho s Magdou končně praští…“ na obrazovce je stále vidět můj pravý vaječník, já jsem jaksi ještě pořád intimně spojená s ultrazvukem. Jiří nepřestává vyprávět.

V tu chvíli si vzpomenu na příležitost, kdy jsem měla na sobě kalhotky, které nepřirozeně dokonale srovnané leží ve vedlejší místnosti. Libor je dostal před lety k Vánocům. A vážně na mě nevydržely ani do ložnice.

Když jsem konečně odpojena. Jsem instruována, že zas za rok a já si v duchu říkám, že asi raději změním gynekologa. Snad nebude tak těžké najít někoho, jehož syn ze mě zubama nestrhával sváteční kalhotky.

Autor: Andrea Bakeš Hynková | čtvrtek 23.11.2017 14:00 | karma článku: 42,33 | přečteno: 18798x
  • Další články autora

Andrea Bakeš Hynková

Narozeniny jedné MILFKY

Jeden den z ničeho nic zjistíte, že patříte do kategorie MILF a za několik dní slavíte 31. narozeniny

13.6.2023 v 0:00 | Karma: 7,87 | Přečteno: 268x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Tak já jsem MILFka

Jsou věci, co člověka nikdy o sobě samém nenapadnou. A koho by napadlo, že se o sobě samé něco dozvím na dětském hřišti...

27.4.2023 v 13:40 | Karma: 40,58 | Přečteno: 11327x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Dvě čárky

..............aneb o trochu jiném testování, které probíhalo u nás doma v době koronakrize.....................

27.8.2020 v 15:45 | Karma: 23,10 | Přečteno: 1092x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Když chlap hubne

.....aneb jak jsem svému muži zkazila postavu svým light vařením natolik, že se se muset tvrdě opřít do hubnutí :D

22.1.2020 v 13:25 | Karma: 28,24 | Přečteno: 2064x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Kalhotkové fiasko

aneb jaké to je když se celému světu ukážete jen v kalhotkách a pak se do krve pohádáte se samoobslužnou pokladnou...

6.6.2019 v 12:40 | Karma: 29,60 | Přečteno: 2123x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Irák schválil nový zákon proti homosexualitě, hrozí za ni až 15 let vězení

28. dubna 2024  8:40

Irácký parlament v sobotu schválil nový zákon zaměřený proti vztahům lidí stejného pohlaví. Nově...

Počasí v Česku opět ovlivní saharský prach. Vytvoří oblačnost, sníží teploty

28. dubna 2024  7:47

Počasí v Česku v neděli opět ovlivní saharský prach. Vytvoří oblačnost, se kterou nepočítaly...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2507x
I velké holky mají své problémy....

A že těch problémů umí být požehnaně!