Když je chlap prostě jen orgán

19. 10. 2017 14:00:00
Jako medička mám na mužích ráda poměrně podivné věci. Třeba jizvy, ráda poslouchám jejich srdce a snažím se v jejich tepu objevit nějakou srdeční vadu a před první pusou se zodpovědně ptám, kdy byli naposledy na krvi.

A ani jejich orgány mi nejsou cizí. Ale je pravda, že když řeknu, že mě zajímají snímky jejich orgánů, mluvím o rentgenu jejich hrudníku nebo rezonanci břicha. Nikoli snímky, kterých mám teď plný mobil.

Po tom, co jsem si prošla diagnózou přechozeného vztahu, jsem se směle vrhla zpět na trh. Koukat celé dny na Bridget a pít u toho litry červeného není úplně perspektivní a tak jsem začala randit.

Ukázalo se, že nejen v obchodech zavládl podzimní výprodej. A tak jsem měla tři čtyři schůzky týdně. Bohužel jak už to tak bývá, slevy jsou spíš o kvantitě než kvalitě.

Od dob kdy jsem naposledy randila, se asi změnilo hodně věcí. Nejsem zastydlá romantička, a ač jsem vyrostla na Máchovi a toužila po panu Darcym, jsem ochotná verše vyměnit za samolepky na Facebooku.

Měla jsem po jedné vydařené schůzce. Rozuměj – neodcházela jsem domů s odjištěnou pojistkou pepřáku domů. Začínala jsem mít vážně dobrý pocit. Svobodný, vysoký, usměvavý, umí vyslovit všechny písmena, vzal mě na víno.

Sobota ráno, sedím u rodinné snídaně. Jsem v tom blaženém stavu, kdy si nejsem jistá, kdo jsem, kde jsem, jen vím, že dnes nikam nemusím a můžu si v klidu vychutnat palačinky a horký čaj v dospěláckém chlupatém županu s králíčky.

Pípá mi mobil. Nirvána! Dobrá snídaně, nikam nemusím a navíc se mi ozval můj nový objev.

„Dobré ráno!“ zní titulek nad fotkou, pod kterou se načítá fotka. Říkám si: „Bože ten je sladkej! Hmmm, posílá mi fotku, aby mi zpříjemnil ráno!“

Celá blažená se zakousávam do palačinky a hypnotizuju točící se kruh. Přemýšlím, že bych si měla palačinku odtrhnout od úst a vytvořit nějaké rádoby Instagramové zátišíčko nebo selfie v mém sexy outfitu.

V tom se kruh dotočí. Je ráno a já nemám brýle. I přesto je mi jasné, že tohle nebude fotka snídaně. Spousta mých známých mi posílá fotky svých mateřských znamínek a myslí si, že jim dovedu říct na stovky kilometrů, jestli je ta jejich piha melanom nebo není.

Nikdo z nich zřejmě netuší, že bych to nepoznala ani z půl centimetru natož z fotky. Přemýšlím, kde je to znaménko, o kterém stejně napíšu, že si nejsem jistá, ale raději bych ho vyřízla.

Hej! To je divná paže. Mžourám a hledám pihu. A zaostřuju. Kde je loket? Hmm. Asi se na to koukám ze špatného úhlu.

A sakra!

Palačinka padá na stůl a mě dochází, že se nedívám na nejhubenější biceps, co jsem kdy v životě viděla. Lituju, že s tímhle chlapem jsem si posledních třicet sekund malovala svoji budoucnost.

Myslím, že ty tři krásné lehce nazrzlé děti v námořnickým oblečcích si budu muset pořídit s někým jiným...

Následovala zpráva, kterou jsem se styděla číst a rozhodně Vám ji nebudu reprodukovat.

A další týden mi takových Instáčových fotek došlo asi třicet. Zlatá znaménka. Zlaté chvilky s vínem a filmy pro staré panny.

Jen Vám milí páni povím jedno tajemství. Pokud chcete zaujmout ženu, kupte jí květinu, pozvěte ji na víno, nakrmte ji (pizzou!!!), ale rozhodně! rozhodně jí po prvním rande nefoťte věci, které trčí naprosto nepochopitelně někam do prostoru.

Stejně jediné, co žena a následně její kamarádky ohodnotí, bude Váš vkus na povlečení, závěsy a neschopnost používat vhodné filtry...

Autor: Andrea Bakeš Hynková | čtvrtek 19.10.2017 14:00 | karma článku: 41.68 | přečteno: 10532x

Další články blogera

Andrea Bakeš Hynková

Narozeniny jedné MILFKY

Jeden den z ničeho nic zjistíte, že patříte do kategorie MILF a za několik dní slavíte 31. narozeniny

13.6.2023 v 0:00 | Karma článku: 7.87 | Přečteno: 262 | Diskuse

Andrea Bakeš Hynková

Tak já jsem MILFka

Jsou věci, co člověka nikdy o sobě samém nenapadnou. A koho by napadlo, že se o sobě samé něco dozvím na dětském hřišti...

27.4.2023 v 13:40 | Karma článku: 40.58 | Přečteno: 11317 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Lenka Prokopová

Jarní prázdniny

Máme za sebou jarňáky. Čas, kdy se rodiny přesouvají do jiných regionů nebo do Alp. Čas, který český rodič zpravidla tráví se svými ratolestmi zimními radovánkami. Čas, kdy můžeme být jako rodina spolu.

18.3.2024 v 22:47 | Karma článku: 4.68 | Přečteno: 103 | Diskuse

Ivana Dianová

Dvě ženy v jedné posteli

Je to méně přirozené než když se v posteli nachází muž a žena? Zažila jsem oboje a zjistila, že přirozené jsou obě možnosti, ale s mužem je to jednodušší.

15.3.2024 v 0:14 | Karma článku: 27.15 | Přečteno: 986 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXVII.

Společenský život je osvědčeným lékem na splíny, byť v aktuálním abstinenčním modulu s omezenou účinností.

14.3.2024 v 20:31 | Karma článku: 12.16 | Přečteno: 224 |

Lucie Vacková

Viléme, Hynku, Jarmilo! Co to jen na mě leze?

Postupně jsem vyloučila chřipku, virózu, anginu, kovid, neštovice, černý kašel, vši, svrab i záškrt - prostě všechno, co může jeden schytat, pokud pracovní dny tráví v narvané školní třídě.

14.3.2024 v 17:21 | Karma článku: 17.17 | Přečteno: 340 | Diskuse

Lenka Prokopová

Máme psa aneb Moje psí omyly

Říká se, že pes je nejlepší přítel člověka. Pořídili jsme si tedy nejlepšího přítele. Zatím to vypadá, že je to přátelství naoko.

12.3.2024 v 12:11 | Karma článku: 21.46 | Přečteno: 559 | Diskuse
Počet článků 103 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2507

I velké holky mají své problémy....

A že těch problémů umí být požehnaně!

 

Nutný výchovný pohlavek, souhlasí Bouček i Havlová s přerušením projevu na Lvu

Moderátor Libor Bouček ostře zareagoval na kauzu ohledně délky proslovu režisérky Darji Kaščejevové na předávání cen...

Švábi, vši a nevychované děti. Výměna manželek skončila už po pěti dnech

Nová Výměna manželek trvala jen pět dní, přesto přinesla spoustu vyhrocených situací. Martina ze Znojma se pokoušela...

Vyzkoušeli jsme podvod z Aliexpressu. Může vás přijít draho, i po letech

Nakoupili jsme na Aliexpressu a pěkně se spálili. Jednu USB paměť, dvě externí SSD a jeden externí HDD. Ve třech...

Chtěli, abych se vyspala s Baldwinem kvůli jeho výkonu, říká Sharon Stone

Herečka Sharon Stone (66) jmenovala producenta, který jí řekl, aby se vyspala s hercem Williamem Baldwinem (61). Měla...

Byla to láska na první pohled, říká hvězda Gilmorek o manželství s modelkou

Milo Ventimiglia (46), představitel Jesse ze seriálu Gilmorova děvčata nebo Jacka Pearsona ze seriálu Tohle jsme my, je...