Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Romantický pokus o vraždu

„Pojedeme v sobotu na kola?“ Dáme si společně do těla, co jiného dovede líp utužit vztah. Čistý jarní vzduch, feromony, … „Jasně!“

Kola vyhodíme z auta na kopci. Zapnout helmy a vzhůru na cestu. Jsem docela ráda, že začínáme nahoře a cesta nezačne ufuněným dupáním nahoru, ale klidným sjezdem. Bože, co já bych za deset minut dala za výstup nahoru.

Kopec byl docela ostrý a já měla, co dělat, abych zvládala brzdit. A v tom přede mnou můj drahý zamával nad hlavou levou rukou a střelil to přímo mezi svodidla.

Pane bože, co budu dělat? On se zabil! Snažím se rychle vytahovat ze šuplíků ve své hlavě, co dělat při první pomoci.

Dojedu naprosto vyděšená k místu, odkud zahučel někam dolů a vyděsím se možná ještě víc. On se nezabil, on chce tudy jet! Sakra! To nechápe důvod, proč jsou u cest svodidla? Tudy mám jet? Dyť to je šílenej sešup.. a bože kámen. Néééé. Testuji, co všechno vydrží brzdy mého kola a pro jistotu ještě brzdím patou.

Potím se jak v sauně. Na tacháči mám 3km/h a v očích smrt. Je mi jasný, že tady umřu, stoprocentně. Nebo tu nechám svý zuby. Ježiši Kriste! Dost to srovnání mého pizizubého úsměvu bolelo. Myslím na to, jak jsme měla ve čtvrtý třídě takovou tu rovnátkovou helmu, pak jak jsem měla v puse tolik zámečků, že za bouřky jsem vycházela radši ven, aby se ze mě nestal hromosvod.

A tohle všechno přijde teď vniveč. Nemám shine, kde jsem a hlavně kde je on. Už ani na kole nesedím, kolo táhnu vedle sebe nebo spíš ono táhne mě. Mně se klepou nohy. Bojím se to i sejít. Můj apartní obleček na kolo už není černý, ale je celej od bláta, to mám i v obličeji a taky od něj mám zamazaný celý pozadí, protože mi to párkrát už i ujelo.

Sakra, kde je. Když náhodou mám pocit, že se můžu zastavit a neutrhne se se mnou ňáký kámen, nervózně tikám očima kolem sebe a hledám, kde je. Očekávám, že musí být někde napíchlej na stromě, pokud není možná ho na něj nápíchnu já! Vždyť říkal, že vybral takovou rodinnou trasu! Sem by vzal rodinu na výlet tak maximálně Kramný…

Áááá už ho vidím, támhle dole čeká a rozhlíží se: „Já už se bál, kde jsi!“ No to chápu, říkam si. „Ty už nemůžeš, že jdeš?“ Chci být ironická a říct mu něco, jenže zjišťuju, že se mi neklepu jen nohy, ale i hlas a tak ze mě vychází jen jaká si podivná hláska.

Když dojdu konečně k němu. Hrcnu si na zadek do bláta, vždyť ono je to stejně už jedno. Dává mi napít a hladí mě po zádech: „Promiň,“ yes aspoň pochopil, že tohle podělal, že tohle nebyla nejlepší volba, jenže on pokrčuje: „Promiň, já asi přecenil tvou fyzičku!“ Sice nemůžu strachy mluvit, ale mé oči ještě zvládnou poslat vražedný pohled. Denně makám ve fitku, běhám, s fyzičkou fakt problém nemám.

No nahoru bych se nevyškrábala, obávám se, že helikoptéra by pro mě taky nepřiletěla, nevypadalo to, že mě přítel vezme jak čert Káču přes rameno a tak jsem musela zatnout zuby a velmi neelegantně se dostat dolů.

Špinavá jak prase jsem pak spokojeně funěla do kopce po asfaltu nahoru k autu. Samozřejmě začalo do toho všeho ještě pršet. Vypadalo to, že mě bude muset omotat igelitovou folií, abych mohla nastoupit. Nakonec jsem se rozhodla riskovat, že nás zastaví policajti a já budu v autu jen ve spodním prádle omotaná v dece.

Ale zas musím uznat, že nakonec to nedopadlo tak špatně. Když se mi ještě dvacet minut po tom, co jsme dorazili domů, klepaly nohy, tak mě napustil vanu, nalil víno a dokonce odněkud vylovil jahody se šlehačkou – až jsem nebezpečně začala přemýšlet, že bychom mohli příští sobotu, zas někam vyrazit…

Autor: Andrea Bakeš Hynková | čtvrtek 6.4.2017 18:43 | karma článku: 22,70 | přečteno: 1301x
  • Další články autora

Andrea Bakeš Hynková

Narozeniny jedné MILFKY

Jeden den z ničeho nic zjistíte, že patříte do kategorie MILF a za několik dní slavíte 31. narozeniny

13.6.2023 v 0:00 | Karma: 7,87 | Přečteno: 268x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Tak já jsem MILFka

Jsou věci, co člověka nikdy o sobě samém nenapadnou. A koho by napadlo, že se o sobě samé něco dozvím na dětském hřišti...

27.4.2023 v 13:40 | Karma: 40,58 | Přečteno: 11326x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Dvě čárky

..............aneb o trochu jiném testování, které probíhalo u nás doma v době koronakrize.....................

27.8.2020 v 15:45 | Karma: 23,10 | Přečteno: 1090x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Když chlap hubne

.....aneb jak jsem svému muži zkazila postavu svým light vařením natolik, že se se muset tvrdě opřít do hubnutí :D

22.1.2020 v 13:25 | Karma: 28,24 | Přečteno: 2062x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Kalhotkové fiasko

aneb jaké to je když se celému světu ukážete jen v kalhotkách a pak se do krve pohádáte se samoobslužnou pokladnou...

6.6.2019 v 12:40 | Karma: 29,60 | Přečteno: 2123x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nejednáme. Na obzoru je stávka soudních pracovníků, požadují vyšší platy

25. dubna 2024

Premium Odvádějí vysoce odbornou práci, musejí skládat speciální zkoušky, někdy sami vypracovávají drobná...

Pokroková nenávist k Židům. Jak se z univerzit v USA staly filiálky Hamásu

25. dubna 2024

Premium Na elitních amerických univerzitách vyhánějí Židy takovým stylem, že to tam vypadá jako v Německu...

Karafiátovou revoluci zažehla jediná píseň. Portugalsko vyvedla z diktatury

25. dubna 2024

Málokterá revoluce je spojena s písní a květinou, jako se to stalo té portugalské. Před 50 lety se...

Chtěl se odpálit během olympiády v Paříži. Ve Francii zatkli 16letého hocha

24. dubna 2024  22:47

Kriminalisté ve Francii v úterý zadrželi 16letého mladíka francouzské národnosti, který na...

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2507x
I velké holky mají své problémy....

A že těch problémů umí být požehnaně!