Neviděl někdo mou fyzičku?

15. 03. 2016 18:55:53
Na prvním rande prý víc než 80% lidí něco maličko zalže, aby před protějškem vypadal o něco líp. Už když jsem to vypouštěla z úst, že v pohodě uběhnu patnáct kiláků, věděla jsem, že to bude průšvih, ale nešlo tomu pomoci...

„Pane jo, ty posiluješ, viď?“ koukala jsem, jak se mu pod tričkem rýsují svaly. „Jen občas,“ skromně se zasmál. „A co ty? Vypadá to, že taky cvičíš!“

Na prvním rande prý víc než 80% lidí něco maličko zalže, aby před protějškem vypadal o něco líp.

Už když jsem to vypouštěla z úst, že v pohodě uběhnu patnáct kiláků, věděla jsem, že to bude průšvih, ale nešlo tomu pomoci. On byl tak pěknej....

A tak jsem si řekla, že se dám za týden dokupy.

3.den

Úúúh dneska večer máme rande! Jupí! Šup šup z postele! Dělej, musíš spěchat, aby ses stihla do večera zkulturnit!

Auvajsky! Asi mi rupla slezina! Au to je bolest!

Co bolí – to sílí, opakuji si.

Jen si představ ty svaly, co zesílí, až konečně přestanou bolet.

Protože mě všechno padám bolestí a spěchám, k snídani si nepřipravuji úhledně nakrájené kostičky jablka, zamíchané s jogurtem a skořicí, ale rovnou oblíznu lžičku namočenou v jogurtu a okusuju jabko během toho, co si nandávám ponožky.

Při běhu si připadám trošku jako bachařka. V duchu na sebe řvu: „Přidej! Makej! Jedu jedu jedu! Jedna dvě! Střídej nohy! Neflákej se!“

Ještě včera jsem si myslela, že zimní bunda se propotit nedá. Už vím jistě, že dá. Dokazují to slané mapy na zádech.

Rotoped a šup do vany. Jsem ráda, že si můžu na chvíli lehnout.

Napadlo mě, že bych měla zavolat na policii, protože jsem zjistila, že má fyzička je nezvěstná a mělo by se po ní vyhlásit celostátní pátrání.

Po koupeli jsem se rozhodla, že mám dost času, takže stihnu oschnout a nemusím si důkladně sušit nohy. Je to radostný zjištění, protože ohnout se mě neskutečně bolí.

„Jejda, on je fakt moc pěknej!“ řeknu málem nahlas, když ho vidím, jak se ke mně blíží. Dává mi letmou pusu na rty a já taju.

Bere mě do krásného baru. „Co ti mám objednat?“ Heřmánkových, přesličkových a kopřivových čajů mám už plné zuby: „Červené víno, prosím!“ Napadá mě, že červené má asi o 50kalorií míň než bílé, na které mám chuť a tudíž tolik nezhřeším.

Seděli jsme v širokém křesle před krbem. Já usrkávala skvělé červené, vrtěla se v krajkových kalhotkách, které se zařezávaly do mého již tak bolavé pozadí, ale i přesto jsem se cítila milionově.

Tušili jste, že po večeři, ke které jste měli jen zeleninový vývar a špenát, Vám stačí půlka skleničky, abyste se přiopili?

Ale co, bylo mi příjemně. Hezký chlap, svaly, co už asi zesílily, protože poprvé za poslední dva dny bolely o krapítek míň, zpráva od policie, že mou kondici zahlédli horolezci někde pod svahy Pamíru.

Prostě krásný večer. Podezřívám, že za to mohlo víc víno než nově nastolený životní styl, ale kdo by to řešil.

Naklonil se ke mně, jemně mi odkryl pramínek vlasů z tváře. Jeho rty se přiblížily k těm mým na několik nanometrů, v tu chvíli ho napadl vážně blbý nápad. Chytl mě za bradu.

Za tu bradu, na kterou jsem spadla první den při pokusu o klik a teď je na ní modřina zakrytá tunou make-upu.

Zasněně zavřené oči jsem bolestí vytřeštila a vykřikla jsem.

„Jsem tě kousnul? To jsem snad ani nestihl ne?“ díval se na mě zděšeně. Nechtěla jsem přiznat svůj neslavný džkopád a tak jsem raději řekla, že mě maličko kousnul, ale že to vůbec nevadí.

Druhý pokus už se obešel bez výkřiků. V dámských časopisech, by mi vysvětlili, že po deseti denní známosti je tohle nepřípustné.

Ale co! Líbání je taky cvičení, alespoň spálím to víno..

Pokračování příště a o prvních dnech mé snahy konkurovat Usianu Boltovi si můžete přečíst zde: http://hynkovaandrea.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=497694

Autor: Andrea Bakeš Hynková | úterý 15.3.2016 18:55 | karma článku: 19.99 | přečteno: 1137x

Další články blogera

Andrea Bakeš Hynková

Narozeniny jedné MILFKY

Jeden den z ničeho nic zjistíte, že patříte do kategorie MILF a za několik dní slavíte 31. narozeniny

13.6.2023 v 0:00 | Karma článku: 7.87 | Přečteno: 265 | Diskuse

Andrea Bakeš Hynková

Tak já jsem MILFka

Jsou věci, co člověka nikdy o sobě samém nenapadnou. A koho by napadlo, že se o sobě samé něco dozvím na dětském hřišti...

27.4.2023 v 13:40 | Karma článku: 40.58 | Přečteno: 11323 | Diskuse

Další články z rubriky Ona

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 16.01 | Přečteno: 170 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 7.70 | Přečteno: 150 |

Ivana Dianová

Billa šok

Billu navštěvuju docela často, mám ji totiž co by kamenem dohodil. Mám vůči ní spoustu výhrad, ale jít s plnými taškami pět minut, nebo jet několik stanic je dost rozdíl, což u mne hraje zásadní roli. Dnes jsem tam utrpěla šok.

26.3.2024 v 22:32 | Karma článku: 40.89 | Přečteno: 8999 | Diskuse

Lenka Prokopová

Oslava narozenin

V dávné době mého mládí se slavily narozeniny s dortem, svíčkami, babičkami, dědečky, strýčky a pratetami z třetího kolena. V dnešní době se slaví narozeninová párty hlavně s dalšími dětičkami.

25.3.2024 v 22:12 | Karma článku: 18.44 | Přečteno: 427 | Diskuse

Ivana Dianová

Utržená ze řetězu

Použila jsem samozřejmě nadsázku, ale musím se přiznat, že utrženě si kapku skutečně začínám připadat. Hledám, ba slídím, sháním, toužím a těším se. Strašně!

25.3.2024 v 20:38 | Karma článku: 24.07 | Přečteno: 675 | Diskuse
Počet článků 103 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 2507

I velké holky mají své problémy....

A že těch problémů umí být požehnaně!

 

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...