Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Hledá se moje fyzička zn.: Marně!

Napadlo mě, že bych měla zavolat na policii, protože jsem zjistila, že má fyzička je nezvěstná a mělo by se po ní vyhlásit celostátní pátrání.

„Pane jo, ty posiluješ, viď?“ koukala jsem, jak se mu pod tričkem rýsují svaly. „Jen občas,“ skromně se zasmál. „A co ty? Vypadá to, že taky cvičíš!“

První, co mě napadlo, bylo, že ty nové stahovačky asi vážně fungují.

Na prvním rande prý víc než 80% lidí něco maličko zalže, aby před protějškem vypadal o něco líp.

A já nejsem výjimka, takže místo toho, abych řekla, že max u zpráv jezdím na rotopedu, ze mě vypadlo: „Jojo, docela jo. Běhám, občas posilka, sem tam si dám do těla na bench pressu. Vždyť to znáš.“

Sakra co je bench press? Cvičí se vůbec na tom?

Už když jsem to vypouštěla z úst, věděla jsem, že to bude průšvih, ale nešlo tomu pomoci. On byl tak pěknej.

„Tak to bychom si někdy spolu mohli zaběhat!“ mrknul na mě a já souhlasně kývala, i když a v hlavě přemýšlela, zda doběhnu dál než na tramvaj.

Ten týden jsme spolu šli ještě na další tři nebo čtyři skvělé schůzky, během nichž jsem se snažila jen pouhé zmínce o společném sportování, vyhýbat jako čert kříži.

Jako znamení jsem další týden měla volno ve škole. Tak mě napadl skvělý nápad. Udělám si sportovní týden a hodím se do formy!

1.den

Vstávám o půl sedmé. Ó bože, to je skvělý si přivstat, člověk zvládne po ránu tolik věcí.

Namalovaná a ve sportovním scházím do kuchyně a dělám si super snídani, která je jako stvořená pro fitness víkend. Jablka s 20g jogurtu a skořicí k tomu bylinkový čaj.

Úplně cítím, jak se s každým douškem kopřivové směsi očišťuji od toxinů.

Po super zdravé snídani se cítím nabitá a připravená vyběhnout. Běh tomu neříkejme. Raději rázná chůze.

Po hodině se vracím domů s osmi kilometry v nohách, v propoceném oblečení a pomalu začínám chápat, proč se říká, že Vás běh nakopne – můj zadek bolí přesně tak, jako by mě do něj někdo nakopal.

Odpolko mě čeká hoďka na rotopedu a série posilování.

Zadrhnu se hlavně na klikách. Vygooglila jsem si, co je bench press. Doufám, že zapomněl, že jsem se o něm zmínila. No pro jistotu zkusím aspoň ty kliky.

Říkám si, že ze začátku to nebudu přehánět – vezměme to zatím zlehka – deset patnáct bude stačit.

Dámské dělat nebudu, to je pro sraby! Zapřu se o špičky nohou, vzorově zaujmu polohu pro klik. Pomalu klesám k zemi, klesám, klesám, to mi půjde. Jojo bicáky nemám špatný!

A šup jsem na zemi! Au… Asi jsem měla velké oči. Pro dnešek bude pád na bradu stačit.

Večer si místo sklenky vína nalévám k večeři hrnek meduňkového čaje.

Na vteřinku zapochybuju, jestli se dají oba nápoje vůbec srovnat.

Víno je jen berlička! Meduňka ti uklidní nervy, bude se ti po ní hezky spát a navíc ti poděkujou tvý játra, povzbuzuju se, když chci sáhnout po vývrtce.

2.den

Probouzím se opět o půl sedmé. Nechce se mi z postele, ale s pocitem, že se budu opět cítit, jako super žena vyskakuju z postele. Ne! Pouze se tvářím jako, že vyskakuji. Jau mě bolí záda! Au a taky nohy.

Vzpomínám si na slova svého trenéra: „Co bolí, to sílí!“ takže si bolest lehce masochisticky užívám. Utíkám si udělat do kuchyně zdravou snídani, protože po večeři jen z rukoly a lněných semínek mám hlad jako vlk.

Vážím si 20g jogurtu a dochází mi, že je to přesně množství, které Vám na lžičce zbyde potom, co ji namočíte v kelímku.

Dost zoufale jsem celá hladová koukala na váhu, jestli by mi nedovolila, alespoň ještě gram, ale ten zlej displej neustoupil ani o píď.

Při běhu cítím opět nakopnutý zadek a připomínám si, že co bolí, to sílí a přidávám na tempu. Ke konci přemýšlím, zda se dá propotit zimní bunda skrz na skrz.

K obědu mě doma čekají klíčky mungo a dvaceti procentní sýr, který chutná přesně, jak to zní.

Dáme nějaký dřepy. A šup na rotoped. Kliky dnes vynechám, protože brada mi začíná modrat.

Po večeři z nízko tučného tofu, salátu a konopného oleje odpadávám tak rychle, že přemýšlím, jestli ten olej byl jen ze semen.

Pokračování příště ;)...

Autor: Andrea Bakeš Hynková | čtvrtek 3.3.2016 18:23 | karma článku: 18,24 | přečteno: 884x
  • Další články autora

Andrea Bakeš Hynková

Narozeniny jedné MILFKY

Jeden den z ničeho nic zjistíte, že patříte do kategorie MILF a za několik dní slavíte 31. narozeniny

13.6.2023 v 0:00 | Karma: 7,87 | Přečteno: 268x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Tak já jsem MILFka

Jsou věci, co člověka nikdy o sobě samém nenapadnou. A koho by napadlo, že se o sobě samé něco dozvím na dětském hřišti...

27.4.2023 v 13:40 | Karma: 40,58 | Přečteno: 11326x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Dvě čárky

..............aneb o trochu jiném testování, které probíhalo u nás doma v době koronakrize.....................

27.8.2020 v 15:45 | Karma: 23,10 | Přečteno: 1091x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Když chlap hubne

.....aneb jak jsem svému muži zkazila postavu svým light vařením natolik, že se se muset tvrdě opřít do hubnutí :D

22.1.2020 v 13:25 | Karma: 28,24 | Přečteno: 2062x | Diskuse| Ona

Andrea Bakeš Hynková

Kalhotkové fiasko

aneb jaké to je když se celému světu ukážete jen v kalhotkách a pak se do krve pohádáte se samoobslužnou pokladnou...

6.6.2019 v 12:40 | Karma: 29,60 | Přečteno: 2123x | Diskuse| Ona
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Langšádlová končí jako ministryně pro vědu a výzkum. Nahradit ji může Havel

25. dubna 2024  8:08,  aktualizováno  13:49

Přímý přenos Helena Langšádlová z TOP 09 končí ve vládě Petra Fialy jako ministryně pro vědu a výzkum. Jméno...

Muž se nadýchal chemikálie, která unikla z tlakové lahve. Patrně jde o chlor

25. dubna 2024  13:45

Kvůli úniku neznámého štiplavého plynu zasahovali hasiči ve středu a ve čtvrtek v Gorkého ulici v...

Zastal se urážené kamarádky, schytal kopanec do hlavy. Policie hledá útočníka

25. dubna 2024  13:42

Pražští policisté pátrají po agresorovi, který v březnu v Karlíně napadl jiného muže. Incident se...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  13:40

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 103
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2507x
I velké holky mají své problémy....

A že těch problémů umí být požehnaně!